"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

čtvrtek 4. ledna 2018

Konec? Nebo nový začátek?

Zdravím všechny, kdož ještě zabloudí na můj blog.

Opravdu dlouho jsem se tu neukázala, bude to téměř 2 roky. Kdysi jsem blogu propadla a plánovala příspěvky, sepisovala, ale najednou zničehonic mi došla chuť a inspirace. Pak jsem na blog zapoměla a tím to skončilo.
Věnovala jsem se maximálně svému reálnému životu, našla si novou práci, kde jsem doteď a kde jsem moc spokojená a šťastná, konečně mám u sebe svého přítele, od června žijeme spolu a asi je to to nejlepší, co jsme mohli udělat. Přišla jsem také o člověka, který mi dodnes moc chybí a na kterého nikdy nezapomenu. Bohužel si nikdy neodpustím, že jsem jí nestihla říci vše, co jsem chtěla, ale doufám, že to věděla a že je jí teď už tam nahoře lépe a shlíží na nás, opatruje nás a jednou se zase shledáme.
Jedinými oblíbenými činnostmi mi i tak nadále zůstalo vaření, úprava nehtů pomocí gel laků a po dlooouhé době jsem se vrátila ke čtení. A propadla jsem tomu tak moc, že během listopadu a prosince se mé číslo přečtených knih usadilo na 20 :D (pokud tedy počítám i tu, co jsem dočetla dnes ráno v metru).
A teď stojím před dilematem, mám se znovu vrátit, občas vydat nějaký článek o nehtech, co si budu dělat, občas Vám sem hodit recept na to, co zase vytvořím (jakože vařím pořád, ale ne vždy se mi chce), a nově přihodit i recenzi toho, co jsem přečetla. Má to vůbec smysl? Přečte si to někdo? Budu na to mít čas? Vydrží mi to?
Upřímně nevím. Ale asi má smysl to zkusit.
Takže chci jen říct, před dvěma lety jsem si dala pauzu a teď se vracím s občasným oknem do mé tvorby, mého života a bůhví čeho ještě. Snad si v tom každý najde své a třeba mi to přinese i nové čtenáře.
Mějte krásný den a brzy se opět těším.
Vaše Lazy Šárka

Žádné komentáře:

Okomentovat