"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

čtvrtek 11. ledna 2018

Databazeknih.cz

A zase jsem něčemu propadla :D Už jsem prostě taková no. Začátkem října 2017 jsem objevila portál, který jsem dlouho hledala a který mi asi unikal. Je to spojení databáze knih, hodnocení lidí, čtenářského deníku, plánování toho, co bych si ráda přečetla, bazaru knih, diskuze o knihách, doporučení knih, vlastních seznamů, čtenářské výzvy, her o knihách a mnoho dalších věcí a mě to naprosto dostalo. Zapojila jsem se na milion procent. Okamžitě jsem vyplnila kousky ze své knihotéky, zadala knihy přečtené v poslední době, okomentovala a ohodnotila knihy, vyhledala mraky knih, které si chci koupit či přečíst a už jsem byla zcela v moci knihomolského boha. Od té doby jen čtu a čtu a čtu.
Tohle si jistě každý vyzkouší zvlášť a určitě každého zaujme něco jiného, co však já oceňuji nejvíc je bazar knih a tomu bych se ráda věnovala trochu blíže.
Bazar knih zde je naprosto jednoduchý, najdete si knihu, kterou buď sháníte, nebo chcete nabídnout a už jen na záložce Bazar vidíte, zda jí již někdo nabízí, či poptává. Jedním klikem přidáte vlastní nabídku či poptávku. Fotografie knihy nepotřebujete, ale je lepší jí tam dát - platí samozřejmě jen pro nabídku. A během minuty je hotovo. Jediné malé mínus je, že prvních 10 inzerátů je zdarma, pak si je nutné dobít kredity. Podle toho, kolik chcete poslat najednou poté stojí jeden inzerát mezi 2-3 Kč, což je opravdu zanedbatelné, velkou výhodou tohoto však je, že dostanete na profil zelenou fajfku jako ověřený uživatel.
Já tam již několik desítek knih nakoupila a pár i prodala, takže jsem oboustranně spokojená.
Zde máte banner webu a pod ním i odkaz, abyste se mohli přímo podívat. Pod ním jsem Vám přidala ještě můj profil, kde se můžete podívat, co zrovna čtu, co jsem už přečetla, jak plním čtenářskou výzvu a co zrovna nabízím k prodeji :)


Doufám, že i Vy si tam najdete své a bude se Vám tento portál líbit tak jako mě - což je ostatně vidět u mé aktivity tam :D

Žádné komentáře:

Okomentovat