"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

sobota 20. ledna 2018

Lazy sobota a beze změny

Krásnou sobotu všem,
ležím si tu na gauči, projíždím FB, přemýšlím a s přítelem probíráme kraviny. Ruce se pořád nelepší a tak si to pořád pomazávám, okukuju a už mi to leze na mozek, včera jsem dočetla knihu s názvem Tampa od Allisy Nutting a jsem z toho pořád ještě trochu mimo. Už připravuju recenzi, která tu dnes také vyjde a na zítra připravuju, že bych oživila rubriku o vaření a dám vám sem recept, který bude tentokrát tvořit můj přítel, protože já toho s těma rukama v kuchyni moc nezmůžu. A protože bude tak jednoduchý, že ho zvládne i on, tak si myslím, že to pro vás bude super inspirace na rychlý oběd.
Já mám dnes v plánu začít číst Horory na dobrou noc 3 od Anthonyho Horowitze a k tomu si večer chci otevřít lahvinku mého oblíbeného růžového vína.
Užívejte si také krásné sobotní odpoledne i večer a těšte se na recenzi.
Vaše dnes dost Lazy Šárka Smějící se

Žádné komentáře:

Okomentovat