"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

pondělí 15. ledna 2018

Knihovna - výběr

A je to, poslední várku z knihovny jsem měla přečtenou a proto jsem zamířila znovu pro inspiraci a donesla si domů pár úlovků, chci se s nimi pochlubit hlavně proto, abyste věděli, na co se můžete těšit v recenzích.


Nejvíce se těším na Anthonyho Horowitze a jeho Horory na dobrou noc 3. V minulém roce jsem četla první díl, který mě okouzlil a pořídila jsem si druhý díl, na ten jsem ale neměla čas, takže se vrhnu rovnou na 3. díl :)

Jelikož jsem ke konci minulého roku přečetla asi 3 knihy o Sisi, půjčila jsem si navazující knihu o ní a jejích dětech. Kniha je od Hanne Egghardt a jmenuje se Sisi a její děti. Na tu se také těším, protože jsou na ní hodně kladné recenze, tak uvidíme.

Poslední knihou, kterou si nejsem moc jistá a kterou jsem si půjčila hlavně kvůli čtenářské výzvě a je to Propast času od Romana Bureše. Přišla jsem na ní na YT kanále tuším u Marillee, zmiňovala ji buď v nějaké recenzi a nebo shrnutí knih za loňský rok. A jelikož mě její popis zaujal, zařadila jsem si jí do letošního roku také.

Jak vidíte, je se na co těšit a to hlavně proto, že doufám, že je stihnu přečíst do konce ledna. Do toho mám momentálně rozečtený ještě třetí díl série Tajemství porodní báby od Sabine Ebert.
Tak víte, na co se můžete těšit a doufám, že se sem na recenze vrátíte :)
Vaše Lazy Šárka

Žádné komentáře:

Okomentovat