"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

sobota 27. ledna 2018

Moje nejoblíbenější skladby, kterých se nemůžu nabažit

Nějakou chvíli, i když vlastně asi nikdy, jsem sem nedala článek o hudbě, i když tu mám na to připravenou rubriku, tak to chci dnes napravit. Rozhodla jsem se s vámi podělit o to, co mě momentálně drží při myslech, co mě drží v bdělém stavu a co si vlastně zpívám po ránu i při sprše :)
Kdo má podobný vkus, nebo se mi líbí podobné písničky, určitě mi napište do komentářů a doporučte mi něco dalšího, díky :)

Within Temptation - Paradise (What about us?) ft. Tarja




Within Temptation - Shot in the dark




Within Temptation - A demon´s fate




Evanescence - Imperfection




Within Temptation - And We Run ft. XZIBIT


Máte tento styl rádi? Líbí se Vám dané skladby? Jaká je Vaše momentálně nejposlouchanější písnička? Napište mi to do komentářů, budu ráda a třeba se nechám i inspirovat Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat