"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

pátek 19. ledna 2018

Jak pokračují moje ruce?

A už jsem tu s tím zase, já vím, že už jsem s tím otravná, ale jsem asi nejzoufalejší, co jsem kdy byla. Ruce trochu splaskly, vyrážku mám pořád, ale ustoupilo zarudnutí a horkost, ale zhoršily se následky otoků. Nejprve mi praskl palec a dnes ráno i prostředníček na pravé ruce, což je pro mě, jako pro výhradního praváka velký průšvih, nejsem schopná nic pomalu ani vzít do ruky, na ukazováčku se mi udělal bílý flek a mě až dneska došlo, že to je puchýř. Kam to ještě zajde?
Jsem 4 dny po léčení a bolest v konečních prstů se mi nezlepšila, prasklý prst se nechce hojit, kůže mi ztvrdla tak, že mám pocit, že ani není moje. Nepřeju to ani svýmu nepříteli, doma je celkem nepořádnek, protože nemůžu doma uklízet kvůli čistícím a úklidovým prostředkům, navíc cokoliv beru do ruky, tak bolí Zamračený Takže jakmile budu něco moct dělat, tak budu týden uklízet. Vyfotila jsem vám tu ještě dvě fotky toho, jak to vypadá a prosím ty, co to budou číst a něco podobného zažily, nebo se jim objevili první příznaky, okamžitě s tím přestaňte a šetřete si zdraví, máte jen jedno. Věřte mi, nestojí to za tohle aniv nejmenším.
Vaše zoufale rozbolavělá Šárka

P.S. na odpoledne jsem vám připravila konečně další recenzi a o víkendu mám v plánu odpočívat a číst si, tak se máte na co těšit Usmívající se




4 komentáře:

  1. Tak toto je fakt brutálna smola. Prečítala som si všetky články a dúfam, že sa dáš čoskoro doporiadku (len taký nápad- nepomohlo by tvojim rukám dostať sa opäť do normálu, keď by si si ten lak dala dole?)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ahoj, díky moc za podporu, sama doufám, že se to brzy zlepší. Bohužel doktorka říkala, že to teď už nemá vliv, protože alergie byla způsobená hlavně světlem z lampy, takže si je můžu nechat odrůst a prý nedráždit víc, než je nutné. Z toho důvodu si je raději nechám ale už nikdy nesmím do podobné lampy strkat ruce

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: ach joooo 😣 jeden by neveril, čo sa môže stať...

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Děkuju ti moc, opravdu. Drží mě v práci, doma a teď i tady. Zvládnu to, ale vím, že to bude trvat. Třeba někomu můj zážitek pomůže, aby včas zachytil to, co mu tělo napovídá a nemusel zažít to, co já, a to budu ráda

    OdpovědětVymazat