"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

neděle 28. ledna 2018

Nová rubrika - Citáty

Už delší dobu přemýšlím, o co bych mohla obohatit svůj blog a když jsem dnes listovala svým Čtenářským diářem a přečetla si citát na příští týden, tak mě to trklo. Mohla bych Vám procházení blogem zpříjemnit klidně každý den nějakým citátem. Neříkám, že je sem budu dávat opravdu denně a pořád, ale několikrát do týdne sem přibyde. Rozdělené budou dle témat - láska, život, knihy, přátelství, smutek a podobně. Ještě nemám plně rozvržené podrubriky, protože to asi budu dělat za chodu, dle toho, co zrovna budu chtít napsat.
Citáty hodlám čerpat ze svého citátovníčku :) tedy z bloku, který mám už asi od základní školy a kam jsem sbírala citáty, básničky a podobné věci, které se mi líbily, také z mého diáře, kde mě občas nějaký zaujme a budu to prokládat i citáty, na které různě narazím na netu :)
Doufám, že vám to zpříjemní čtení a brouzdání po blogu a třeba najdete i Vy svůj srdcový citát, dle kterého se budete v životě řídit :)
Krásný nedělní večer všem,
Vaše LazyŠárka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat