"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

neděle 14. ledna 2018

Moje nehty za minulý rok

Všechny nehtové výtvory, co sem budu nahrávat jsou stvořené z gel laků - base coat průhledný, nějaké barvevné gel laky a ozdoby, navrch top coat od S-he 2in1. Každá vrstva se zapéká v LED lampě, dokud jsem měla lampu jen na jeden prst, trvalo mi to celé mezi 5 a 6 hodinama (podle složitosti zdobení a vrstev barvy - pigmentace), ale nějakou dobu už mám lampu na celou ruku se 6 diodama a tak se doba zkrátila na asi 3 hodiny, což už je snesitelné. Výdrž je klidně měsíc, nyní jsem je měla týdnů - jsou pak už horší, protože jsou odrostlé, ale nikde se neodlupují, ani nepraskají, nehty se mi nelámou.
V případě, že by se někdo zajímal více - napište do komentářů nebo do zprávy ve formuláři v Menu. Pokud bude více ohlasů, napíšu potom nějaký podrobnější článek o výrobě nehtů :)
A teď už jenom fotografie.



↓↓↓↓ ZBYTEK FOTOGRAFIÍ O KLIKNUTÍ NA CELÝ ČLÁNEK ↓↓↓↓
















Žádné komentáře:

Okomentovat