"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

čtvrtek 18. ledna 2018

Co jsem si pořídila aneb co mi zbývá přečíst ze zásob

A nakupuju a nakupuju, nemůžu se udržet. Bohužel je to jedna z mých velkých neřestí, když knihu chci, musím jí mít. Jít se podívat do Luxoru, popřípadě do Levných knih a vrátit se s prázdnou, není možné :) K mé smůle má obchod Levné knihy super eshop s možností vyzvednout knihy na pobočce, kterou má bohužel přítel hned vedle práce, takže neodolám.

Zde jsou nakoupené zásoby z loňského roku (cca říjen - prosinec 2017) a na které bohužel nezbyl čas. Jediné, co zde není vyfocené jsou nedočtené díly ze série Tajemství porodní báby od Sabine Ebert. Také se tu nacházejí dárečky od Ježíška, vše je popsáno postupně pod fotografií.


První knihou je Alchymista od Františka Marka, a to je úlovek z antikvariátu, který jsem objevila kousek od místa, kde bydlíme a který jsem hned vzala útokem :)

Další knihou je Její Veličenstvo doktor aneb Chůvou v Americe od Lenky Večeřové a to je kniha, kterou mám zapůjčenou od kolegyně v práci, která jede knihy stejně jako já a měl by to být humorný příběh o au-pair v Americe a jelikož na vrácení se údajně nespěchá, musím trochu upřednostnit knihy z knihovny :) Ale na tuto už se moc těším.

Následující dvě knihy jsou od mého úplně nejoblíbenějšího autora Vlastimila Vondrušky a obě jsou vánočním dárkem z posledních Vánoc. První jsem dostala od rodičů a je to nejnovější román od Oldřichovi z Chlumu s názvem Vzpoura Goliardů a druhou jsem dostala od šéfové, paní ředitelky a jmenuje se Breviář pozitivní anarchie. Tato kniha ale není historickým románem, naopak je to něco jako politický pamflet, zamyšlení se nad dnešním světem apod. Už se moc těším.

Knihy Causa Mayerling od Georga Markuse a také Ženy českých vládců 2 od Vladimíra Lišky jsou úlovky z Levných knih z přibližně poloviny října a opět se na ně vůbec ještě nedostalo. A abych nezapomněla, tak stejně tak k nim patří i poslední kniha z fotografie - a to Lady Fuckingham od Oscara Wilda. Všechny knihy mě hned zaujaly a chtěla jsem si je co nejdřív přečíst, bohužel se na ně nedostalo zatím :)

Následuje První stříbrná kniha snů od Kerstin Gier, která mě zaujala na Instagramu od radši_knihu a protože samožřejmě chci co nejvíc zatížit knihovnu :D Musela jsem si jí hned pořídit, akorát se na ní zatím ještě pořád nedostalo, ale je na ní mnoho pozitivních recenzí, tak doufám, že mě nezklame.

Anthony Horowitz a jeho Horory na dobrou noc 2 jsem si sehnala také někde v antikvariátu myslím a to proto, že první díl mě dostal na kolena jak čitelností (nešlo se odtrhnout), tak i promyšleností, nápadem a celkově zpracováním. Chtěla jsem si ho přečíst hned, ale dostaly se mi do toho i jiné knihy a prozatím na ně nebyl čas, tak snad se brzy najde :)

Další knihou je Historie moru v českých zemích od Eduarda Wondráka. Sehnala jsem jí kdysi dávno (několik let zpátky), možná ještě v Pardubicích a moc si jí chtěla přečíst, je to taková tenká knížka v měkké vazbě, ale někam jsme jí zašila a našla na podzim u našich. Hned jsem si jí vzala, ale čas to dohnat zatím nebyl :)

Předposlední kniha je od Vladimíra Příbského se jménem Můj muž král Karel IV. Tuto knihu jsem si také přinesla z antikvariátu za pár korun a měla z ní velkou radost. Nemá sice moc dobré hodnocení ani recenze nejsou nijak moc pochvalné, ale moc se na ní těším, protože se týká Karla IV. a toho já mám moc ráda a ráda si přečtu cokoliv, co se ho týká.

Poslední knihou je Čarodějnice: Salem,1692 od Stacy Schiff. Ta je obětí mého momentálního nadšení. Ve FB skupině Co čteme jsem na ní viděla několik pochvalných recenzí a okamžitě zadala poptávku na Databázi knih v bazaru, kde se po několika dnech ozval někdo, komu přebývala. Nu za dva dny jsem jí měla doma. Jelikož je velikostně opravdu neobvyklá - velká, silná a relativně těžká, budu jí muset nechat na čtení na doma. Ale to nevadí, netěším se na ní o nic méně než na ostatní.

To by bylo z fotografie vše. Nyní víte, na co se můžete těšit v budoucnu a jak jsem na tom s nákupama a zakládáním. Doufám, že se mi teď podaří nějakou chvíli se krotit a nejprve přečíst toto, co tu mám, než budu nakupovat dále. Během tohohle samozřejmě neustále prodávám knihy, které mám navíc, či které jsem z knihovny už vyřadila, a vše mám na svém profilu na Databázi knih v bazaru ZDE.

Mějte se krásně a budu ráda za jakýkoliv komentář, nebo zprávu :)
Vaše Lazy Cat

Žádné komentáře:

Okomentovat