"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

neděle 7. ledna 2018

Dnes se projevila moje lenost :D

Krásný večer všichni, co jste sem zavítali.
Bohužel se dnes opět projevila moje lenost a po delším spánku jsem byla ráda, že jsem nám dokázala nějak vyčarovat oběd, večeři a zbytek času bych nejraději proležela.
Včera jsem začala číst knihu s názvem Tampa a řeknu Vám, přelouskala jsem 120 dnů Sodomy, ale tohle mi přijde dost silný kafe. I když asi hlavně kvůli tomu, že se to odehrává v dnešní době a ve škole - kde také pracuju. Bezcitná žena, která je posedlá svými žáky, no a ty popisy? :O No už se těším na recenzi, protože tohle asi bude zajímavé sepsat.
No a tak došlo jen k tomu, že jsem zajistila, abysme s přítelem Pepou neumřeli hlady, nafotila knihy na prodej - na FB skupiny zabývající se prodejem knih a na databazeknih.cz do bazaru. Vše jsem nahrála a něco se mi již podařilo prodat. Takže bude místo na nové přírůstky. A tím vlastně končí výčet mých aktivit.
Ale pozoor, určitě jste si všimli i změny designu blogu. Sice jsem chtěla původní zimní modrý vzhled nechat do jara, ale Pepa mi vytvořil nový a ten se mi moc zalíbil, tak je tam už teď. Jen si nejsem moc jistá tím pozadím na stránce, takže pokud to někomu nevyhovuje ke čtení, napište a změníme to zpět.
To je asi vše, co jsem Vám takhle v neděli večer chtěla sdělit. Zítra zase do práce a tentokrát už plných 5 dnů, nu je to těžké, ale nedá se nic dělat. Snad už to uteče a brzy budou zase nějaké prázdniny :)
Mějte se krásně, užijte si zbytek nedělního večera
Vaše Lazy Šárka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat