"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

neděle 4. března 2018

Změna designu

Kdo navštívil během dnešního dne můj blog, možná si všiml změn, které za chodu probíhaly. Už včera jsme s přítelem vytvořili Menu dle mých požadavků, které se docela podařilo, nebo alespoň se mi moc líbí. A jelikož mi k tomu moc neseděl hnědý design (který najdete úplně dole, jako vzpomínku), vytvořili jsme úplně nový vzhled, který ladí.
Úpravy budou asi ještě nějakou chvíli probíhat, kdy se budou vychytávat mouchy, ale věřím, že to bude stát za to. I z toho důvodu jsem neměla moc čas na psaní článků a nestihla jsem ani dodělat recenzi nákupů z Aliexpressu. Ale toto vše vás čeká v následujícím týdnu.
Jelikož sice nejsem ještě úplně zdravá, ale musím se již zítra vydat do práce a snad si tam najdu alespoň chvilku na to vám dopřipravit co nejvíce novot.
Navíc mám teď rozečtenou První stříbrnou knihu snů a zatím jsem asi ve třetině a že bych se od ní nemohla odtrhnout, to ne. Uvidíme, jak se to vyvine dál.
Doufám tedy, že se vám nový vzhled bude líbit, sledujte Instagram, kde najdete nejnovější informace a to, na co se můžete těšit.

Vaše dnes aktivní LazyŠárka

Původní design

2 komentáře: