"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

pondělí 5. března 2018

Jak vypadají mé nehty po téměř 2 měsících

Už je to skoro dva měsíce a pořád jsem se toho nezbavila Zamračený O čem je řeč? Ti, co sem v lednu zavítali, pro ty to možná nebude novinka, ale prožila jsem si celkem peklo s oteklýma rukama po alergické reakci na lampu na gel laky. Tady jsou PŘEDCHÁZEJÍCÍ ČLÁNKY k tomuto tématu:


A nyní už jsem z toho malinko unavená. Vím, že si za to můžu sama, i když mi i lékařka řekla, že se to prostě stává a dopředu to nikdo nevím, ale stejně. Její odhad byl půl roku - tedy do doby, než budu mít ruce v normálu. Ale ono pořád není konec ani tomu nejhoršímu - praskání prstů. Sedm prstů mám téměř v pořádku, ano neustále se mi loupe kůže (už asi po páté), ale v rámci mezí je to v pořádku, ale tři prsty - shodou okolností všechny na pravé ruce, jsou na tom bledě. Jde o palec, ukazováček a malíček. Palec je suchý, drhne, hrozivě se loupe, občas si trochu praskne, ale jde to. Nejhorší je ukazováček, ten mi už na třech místech praskl poněkolikáté a vždy ze strany - takže je to neskutečně nepříjemné a dost to bolí. A malíček je na tom podobně, akorát ne v takové míře.



Jsem z toho už docela zoufalá, protože ruce denně několikrát mažu a pořídila jsem si na to i docela těžký kalibry - počínaje Neutrogenou (je přeci zima) a oleje - arganový a dýňový. Denně si ruce mažu snad tisíckrát, v práci i doma, olej si dávám po koupání, když je pokožka ještě vlhká - olej se krásně vstřebává, ale už nevím, co víc si pořídit. Několikrát týdně usínám s bavlněnýma rukavicema a vrstvou mazadla pod nimi. A stejně zlepšení žádné.
A co vypadá úplně příšerně jsou odrosty. Ano. Nemohu si nehty nijak sundat - bylo mi doporučeno je nechat odrůst, nijak nezasahovat a nesundávat kvůli navrácení podráždění a otoku. Jenže já už měla drápy jako dinosaurus a nemohla jsem pořádně ani psát, protože se mi nehty zasekávaly do klávesnice.

Nastalo rozhodnutí - musím je ostříhat. Byl to boj jak s nůžkama, tak si kleštičkama, ale podařilo se. Nehty jsem si zkrátila na minimum, ale nemohla jsem je pilovat, proto to vypadalo všelijak. A nejhorší je vzhled - vypadá to příšerně Zamračený Holky, prosím vás, pokud si děláte nebo si necháváte dělat gelové nehty, a vaše ruce (potažmo tělo) vám dávají v začátcích najevo, že se mu něco nelíbí, přečtěte si prosím články, na které jsou odkazy nahoře. Tohle nepřeji ani nejhoršímu nepříteli!


Navíc doktorka říkala, že je možné, že se mi pod nehty začala tvořit (fuj je hrozně nechutné) plíseň, ale zatím to nejen není jisté, ale nemůžu na ně používat ani běžné roztoky, které se na to používají, protože na ty popraskané a suché prsty by to byla konečná.


Myslím, že to by asi stačilo s mými fňuky a vzlyky, ale musela jsem se o to podělit, protože jsem z toho pořád dost nešťastná. Pro představu jsem vám sem dala pár fotografií a kdyby kohokoliv ohledně tohoto tématu cokoliv zajímalo - pište do komentářů nebo do zprávy vpravo v Menu. Ráda odpovím Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat