"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

sobota 24. března 2018

Úprava rozcestníků v rubrikách

Zdravím zabloudivší lidičky a přeji všem krásný sobotní večer.
Dnes jsem dočetla knihu Saeculum od Ursuly Poznanski a jelikož jsem tu pak měla nějaké domácí práce, tak jsem vůbec neměla čas na recenzi, nebo na nic jiného. Ale s přítelovou pomocí (vydržel všechen můj křik dneska :D) se mi konečně podařilo dát dohromady rubriky na blogu a jejich rozcestníky. V GIMPu mi vytvořil nápisy a já si vyhrála s tou grafickou stránkou a hlavně nastavením odkazů. Líbí se mi to takhle mnohem více, sice Blog.cz se posunul kupředu a už je tam viditelná možnost podrubrik, ale vzhledově se mi to vůbec nelíbilo. Proto jsem se rozhodla si nastavit svůj vlastní "postaru". Snad se to více bude líbit i vám.
Druhá věc, kterou vám chci říct je, že v pondělí nejdu do práce. Huráááá! Máme už od pondělí ve škole prázdniny a tak jsem toho využila a vzala si dovolenou. Proto chci i trochu improvizovat a hrát si v kuchyni, takže se kromě recenzí na knihy můžete těšit i na recepty - jak sladké, tak slané. V plánu mám mazanec podle babičky, pizzu, nějaké to třené těsto (nemám formu na beránka, takže to půjde buď do bábovky, nebo do jiné formy) a asi budu muset uvařit i nějaké ty obědy pro přítele, takže pokud se mi podaří si něco vymyslet, určitě se o to s vámi podělím. Tak se těšte.
Zítra budeme u rodičů, takže nevím úplně, zda stihnu něco připravit, ale v poledne se už určitě můžete těšit na nějaké další články. Navíc jsem si dnes rozečetla rovnou další knihu - Důvěrnosti pod plachtami od Kerstin Gier a obávám se trochu, že to asi nebude úplně můj šálek kávy, no uvidíme.To je asi pro dnešek všechno.

Mějte krásný sobotní večer, užívejte si a brzy se zase budu těšit
Vaše LazyŠárka

Žádné komentáře:

Okomentovat