"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

sobota 17. března 2018

Dobrou noc :)

A je to tu, včera jsme malinko v práci slavili a stalo se to, co jsem nechtěla. Malinko jsem se přibumbala, sotva dorazila domů a pak doma udělala bordýlek malinko a přibližně ve 21:40 jsem totálně vytuhla. Kolem druhé ráno jsem se vzbudila tak neskutečnou bolestí hlavy a žaludku, že jsem jen spolykala Paralen na hlavu a usnula. Vzbudila jsem se před polednem, dojeli jsme na nákup, já uvařila, vyprala a na chvilku si vlezla ke knížce - Mafie matek od Kerstin Gier a dočetla jí. Mrknu na hodiny a ono je po desáté večer. Chtěla jsem vám dneska napsat recept na zeleninovou polévku s drožďovými knedlíčky, ale byla jsem ráda, že jsem jí uvařila - ještě fotit a popisovat, to bych nedala.
Takže dnes jen tento krátký článek, zítra chci upéct tvarohový krémeš s ovocem, takže vám to určitě nafotím a napíšu recept a chci napsat recenzi na dočtenou knihu. Začínám číst Volání netvora od Patricka Nesse a už se moc těším.
Jo a chci se ještě zmínit o dvou věcech - první se týká zařazování knih v knihovně - nechápu jak je možné, že jsou třeba horory od Anthonyho Horowitze či právě Volání netvora zařazeno do oddělení pro děti? Nechápu to absolutně, já jsem sice měkota co se týká hororů, ale dítěti bych to číst rozhodně nedala. Už jsem se o tom bavila s knihovnicí a ona tvrdila, že si myslí to samé.
Druhá věc je to, že je mi celý den dost šoufl a místo odpočinku mi všechno dělá problémy. Fakt jsem nevěřila, že se mi tohle ještě podaří - znám svou míru a vím, kdy mám dost. Včera jsem jí ale asi nechala doma, nebo nevím. Sice jsem se perfektně skvěle a úžasně bavila a moc si to užila, ale následky jsou hrozné a děkuji farmaceutickým firmám, že vyrábí léky proti bolesti - bez nich bych si to hodila asi rovnou Smějící se
Bez dalších keců už přeji všem dobrou noc a doufám, že máte krásnější víkend než já.
Vaše polomrtvá LazyŠárka

Žádné komentáře:

Okomentovat