"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

úterý 6. března 2018

Moje nákupy na Aliexpress II.

A přicházím s druhou částí mých nákupů na Ali, tentokrát to nejsou jen věci pro mé osobní potěšení, ale i pro domácnost. Vše, co mi přišlo jsem nejprve ozkoušela, prohlédla si a vyhodnotila, zda to je dobré, nebo není a stojí za to to objednat. Navíc jsem pro vás i nafotila fotografie, jak dané věci vypadají v reálu a ne na profi fotografiích, které jsou u produktů od prodejců. Snad vás to bude bavit a třeba se necháte i inspirovat Mrkající


OBAL NA TELEFON S KOŤÁTKEM - objednáno 19.1.2018, přišlo 26.2.2018, cena 1,69 USD

Další kočičí obal na telefon. Tentokrát jsem si pohlídala, aby byl opravdu silikonový a ohebný a ne ten tvrdý plast. A přišel skutečně krásný průhledný obal s koťátkem. Mám z něj hroznou radost, na telefon opravdu skvěle sedí, akorát potisk je relativně hrubý. Je vidět, že původní obrázek, který prodejce natiskl na silikonový obal, neměl moc dobrou kvalitu. Z blízka je rozmazaný, na dotek docela hrubý, takže předpokládám, že se bude rychle odírat. Každopádně mi ale udělal radost a je moc pěkný. Určitě doporučuji, prodejce tam má i pandu a jiná zvířátka, protože za tuto cenu, i kdybych ho měla nosit měsíc nebo dva, je to super.



CHYTRÁ SILIKONOVÁ ZÁLOŽKA - objednáno 19.1.2018, přišlo 26.2.2018 , cena 0,50 USD

Další věc jsem si vybrala silikonovou záložku, kterou jsem měla v plánu používat do diáře. Objednala jsem si dvě, jednu bílou a jednu modrou s tím, že jednu si dám do diáře a druhou občas do knihy. Musím říct, že jsem čekala přesně to, co mi přišlo. Nemluvě o té úžasně ručičce s ukazovacím prstíkem, takže když si čtu a někdo třeba volá, nebo musím jít něco rychle udělat, mohu si klidně založit i konkrétní řádek uprostřed stránky. Materiál je klasický silikon s povrrchovou úpravou do sametova, jsou flexibilní a dají se použít na malé i velké knihy. Jsem s nimi moc spokojená a za tu cenu jsem opravdu nadšená, že jsem si je pořídila a mám v plánu je koupit jako dárek všem blízkým, co jsou stejní knihomilové, jako já Usmívající se Takže kdo o koupi uvažoval, určitě doporučuji.




ROZDVOJKA NA SLUCHÁTKA - objednáno 9.2.2018, přišlo 2.3.2018, cena 0,50 USD

Na tohoto pomocníčka jsem hledala na Ali z důvodu cestování. S přítelem jezdíme za jeho matkou vlakem a to je cesta na více jak 3 hodiny a jelikož se nám nechce tahat pořád tolik elektroniky, nebo stahovat filmy do mobilu, tohle je řešení, jak se budeme moct dívat na jeden film společně na jednom tabletu. Nechtěla jsem tuto rozdvojku kupovat u nás v elektru, protože se mi to zdá příšerně předražené a navíc dle recenzí i vysoce kazové. Pokud se mi pokazí toto, nebudu se z toho hroutit a ani kvůli tomu nebudu běhat na reklamace. Uvidíme jak dlouho vydrží, ale po vyzkoušení se mi kvalita zvuku nezdá vůbec špatná. Jediné mínus je, že tato rozdvojka jaksi nepočítá se sluchátkama, co mají i mikrofon a tudíž konektor lehce vyčuhuje. Ale to si myslím není takový problém. Rozhodně se to ale hodí, když cestujete ve dvou, a za tu cenu super.



DRŽÁK NA KNIHU - objednáno 9.2.2018, přišlo 2.3.2018, cena 1,29 USD

Poslední věcí, kterou jsem si ohledně knih pořizovala je tento držák. Byly na něj dobré recenze a na fotkách to vypadalo skvěle, tak jsem si řekla, proč ne? Občas mě štve, když si doma čtu nějaký paperback a už nevím jak si lehnout, sednout nebo se položit a kniha se mi blbě drží. A na tohle měl být tento držák. Už když mi přišel a vybalila jsem ho mi bylo jasné, že takový malý kus plastu nemůže udržet knihu. A také, že ne. Je to dokonce z tak měkkého plastu, že se s tím kniha i zavře. Navíc zámek, který uprostřed má udržet držák rozevřený do sebe skoro vůbec nezapadá, tudíž nedrží knihu otevřenou a zavírá se. Hrozně moc jsem se na tento předmět těšila, ale jsem neskutečně zklamaná. Je to prakticky k ničemu, možná na nějakou tenkou brožurku to někdy využiju, ale na knihy určitě ne. Kdo by uvažoval o koupi tohoto držáčku, určitě nedoporučuji a odrazuji od toho, jsou to vyhozené peníze. Bohužel.






RUKAVICE JAKO ZVÍŘECÍ TLAPKY - objednáno 9.2.2018, přišlo 27.2.2018, cena 1,61 USD

Na tyto rukavice jsem narazila náhodou někde na internetu a říkala si, že bych je chtěla. Kočky miluju a mít v zimě tlapky jako kočička se mi líbilo. Navíc tím, že jsou bezprsté, prsty s nehtama vypadají jako kočičí drápky. A o nějakou chvíli později jsem na ně na Ali narazila a hned objednala. Docela jsem se bála, že mi budou malé, protože Asiaté mají ruce drobné a hubené, ale když přišly a já si je vyzkoušela, měla jsem hroznou radost. Sedí mi perfektně, navíc jsou hrozně roztomilé a neskutečně heboučké. Jediné, co mi dost vadí je, že docela pouští chloupky, takže doufám, že nevylínají moc rychle. Navíc jsou i úžasně hřejivé, takže pokud není venku -10° C, tak na naše končiny bohatě stačí. Rukavice mohu doporučit, mají je ve více barevných kombinacích - hnědé, černé a i vnitřní vyšití tlapiček má různé barvy. Já si vybrala šedé, protože mám šednou zimní bundu a růžové tlapičky jsou nejroztomilejší.





MINI ZATAVOVAČKA NA OBALY OD POTRAVIN - objednáno 9.2.2018, přišlo 26.2.2018, cena 1,10 USD - na baterie, nejsou součástí balení

Nápad na nákup tohoto pomocníka do kuchyně jsem našla na YT kanále LadySasetky, která ho v rozbalovačce ukazovala. Sice byla trochu jiná, než tahle, ale to si myslím, že nehraje velikou roli. Tato je na dvě AA baterie a je docela malá. Vypadá jako drobná sešívačka. Co mě ale nejvíc zaujalo je, že na krytu baterií je magnet, takže jí můžu mít z boku na ledničce a tudíž v kuchyni pořád při ruce. Ihned jsem jí vyzkoušela a musím říct, že funguje a docela dobře. Sice se musí docela silně tisknout, aby se opravdu nažhavila, ale obal od načatých piškotů zatavila na jedničku. Myslím, že je to super pomocník do kuchyně, jen netuším, jak dlouho vydrží, ale za cenu do 30 Kč je to super. Prozatím mám kuchyň bez kolíčků a sponek na potraviny Mrkající


Žádné komentáře:

Okomentovat