"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

čtvrtek 15. března 2018

Knižní odysea 2018

Lidičky, knihomolové a knihomolky i všichni ostatní,
už jste slyšeli o letošní soutěži s nakladatelstvím Martinus? Jmenuje se Knižní odysea 2018 a je boží. Jedná se o celoměsíční soutěž, kde můžete sbírat body a soutěžit až o 180 knih, během toho ale také běží každý týden Tajný bonus, kde můžete vyhrát poukázku na knihy.

Vše se odehrává na webu Martinusu - Knižní odysea 2018 (stačí kliknout Mrkající), každý den zde vyjde video, ze kterého musíte uhádnout název knihy - buď z pantomimy, kreslení nebo slovního popisu. Nejlepší na tom je, že máte neomezený počet pokusů a zda jste se trefili se dozvíte hned - buď je to správně, nebo ne. Pokud navíc nakoupíte na eshopu Martinusu, získáte větší šanci na výhru, ale kvůli ní to já nedělám.
Snažím se zjistit, jak dobře jsem na tom se znalostmi knih, trochu si rozšířit obzory a hlavně se pobavit, protože někdy je to fakt sranda. Když už opravdu netuším a nějakou chvíli se v tom plácám, využiju nápovědy buď na Databázi knih v diskuzi Knižní odysea, nebo na FB Knižní šifra a vždy jsem se nějak dopátrala, i když 2. Tajný bonus mi včera dal zabral a připravil mě o více jak 2 hodiny času Smějící se.

Už teď jsem narazila minimálně na tři knihy, které mě moc nadchly a které si chci přečíst, zbytek mě buď nezaujal nebo jsem je už četla. Každopádně je to opravdu super rozptýlení.

Luštíte Knižní odyseu 2018? Nevíte si s něčím rady? Klidně mi napište do komentářů, nebo do zprávy pro autora v Menu, ráda Vám zkusím dát další nápovědu, zatím mám vyluštěné úplně všechno - všechny planetky i oba Tajné bonusy.

Výsledek obrázku pro knižní odysea

Žádné komentáře:

Okomentovat