"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

pondělí 12. března 2018

Pořádek v knihovně aneb našla jsem i překvapení

Už mi došla trpělivost a musela jsem si uspořádat mojí malou knihovničku. Ale ani ve snu by mě nenapadlo, že tam najdu tolik knih, které jsem si koupila od přibližně listopadu do února (takže za poslední 4 měsíce), zařadila do knihovny a už neotevřela. Na spoustu z nich jsem se těšila a teď při přerovnávání se to opakovalo. A že jich není málo můžete vidět na fotce Rozpačitý


V první řadě se jedná o knihy, které jsem dostala k Vánocům, a poté hlavně knihy, co jsem si vybrala. V prostředí řadě jsou dvě knihy, které jsem už jednou četla, ale pořídila jsem je, protože si myslím, že do mé knihovny patří a chci si je v blízké době přečíst znovu.
Nyní čtu dvě knihy, které by mezi tyto knihy částečně taky patří a to Čarodějnice: Salem 1692 a Horory na dobrou noc 2. díl a tím se snažím trochu dohnat restíky. Aspoň víte, jaké recenze můžete v nejbližší době očekávat Usmívající se

2 komentáře:

  1. Ono je někdy fajn poklidit- taky jsem teď našla pár věciček co jsem dlouho hledala a netušila jsem kam jsem je zašantročila a stačilo jen porovnat šuplík

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Děkuji ano je ho málo, včera jsem si chtěla knížku večer otevřít, ale jen co jsem jí vzala do ruky - kde se vzaly, tu se vzaly - samé domácí povinnosti Ale tak já tu hodinu a půl denně trávím na cestách MHD - do práce a z práce, tak se mi podaří si něco přečíst, doma je to horší

    OdpovědětVymazat