"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

neděle 1. listopadu 2015

Essence Special Effect Topper 10 Glorious Aquarius

Další lak, který jsou vyzkoušela je od Essence, patří k řadě pro Nail Art, Special Effect Topper v odstínu 10 Glorious Aquarius. Je to průhledný lak se světle modrými a stříbrnými třpytkami ve tvaru koleček a malinkých třpytek. Jeho konzistence je dost a dost hustá. Celkem špatně se s ním pracuje, třpytky se v hustém laku k sobě lepí, přetahují a v případě detailnějšího rozvrhování třpytek po nehtu se vám může i stát, že si poškodíte ten spodní barevný lak. Nepracovalo se mi s ním dobře ani trochu a výsledný efekt taky není žádná sláva. Dokážu si ho představit na nějakou akci, popřípadě s ní vykreslit nějaký tvar nebo zvýraznit konečky nehty na bílou francouzskou manikúru, ale to už je věc každého, co si s tím udělá. Laky od Essence mám celkem ráda, mám jich více a s většinou jsem spokojená, ale tento mě zklamal na celé čáře. Nevypadá to ani na ruce dobře, možná časem najdu využití kde bude vypadat dobře, ale zatím fakt nevím a upřímně díky té konzistenci se mi s ním ani moc experimentovat nechce, zkusím si ho naředit odlakovačem, jestli to pomůže, ale jinak je pro mě docela nepoužitelný. Pokud váháte zda ho koupit, nebo ne, za mě tedy určitě ne, vyberte si raději nějaký jiný :)

(já jsem ho použila zde na laku od Life Style v odstínu 97)


Moje hodnocení:

Značka: Essence
Balení: 8 ml
Cena: okolo 50 Kč
Dostupnost: drogerie Rossmann, DM, Teta apod.

konzistence hodně hustá, špatně se mi s ním pracuje, efekt nic moc, ale může vypadat efektivně, nadšená z něj nejsem, ale propadák to také není, proto 3/5

Žádné komentáře:

Okomentovat