"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

středa 11. listopadu 2015

My Face young Day&Night Cream

Pro další recenzi, tentokrát na krém, jsem si vybrala denní a noční krém od firmy My, pro mladší generaci. Prodává se jen v síti prodejen Billa, je to jejich vlastní značka pro kosmetiku. Toto balení obsahuje 75 ml jemného nádherně vonícího krému. Má opravdu jemňoulinkou konzistenci, není přemaštěný, ale ani nepůsobí suše. Primárně je určený ke změtnění a zklidnění pleti mladých lidí s akné. či jinak problematickou a mastnou pletí. Já už akné nemám, takže toto nemůžu posoudit, ale odjakživa je moje pleť hodně mastná a že by tenhle krém tomu nějak výrazně pomohl, nebo mi stáhl lesklost, to bohužel ne. Ale řekla bych, že docela dobře hydratuje, použila jsem ho i jako základ do nové várky své podkladové báze pod oční stíny, co si vyrábím doma a díky tomu i krásně voní. Použila jsem ho jednou nouzově i na ruce a tam tedy určitě ne, vytvoří jakýsi film, ruce jsou dlouho mastné a poté jakoby vysušené, ovšem na obličeji je to naopak, krásně hydratuje a pleť je po něm ohromně jemná a příjemná. Dlouhodobé účinky nevím, kor zda to má nějaký vliv na akné, ale jinak si myslím, že pro mladé je to docela příjemná volba, za dobré peníze. Určitě vyzkoušejte :)



Moje hodnocení:

Značka: My - interní značka Billy
Balení: 75 ml
Cena: mezi 40 a 50 Kč
Dostupnost: prodejny Billa

krém mě neurazil, ale ani nijak extra nenadchl, jediné, co je na něm super je vůně a to, že se celkem rychle vstřebává, za tu cenu si myslím dobrá volba pro mladší, co si nepotrpí na značkovou kosmetiku a nepotřebují zvláštní přípravky na specifické problémy s pletí :) zaslouženě 3/5

Žádné komentáře:

Okomentovat