"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

pondělí 9. listopadu 2015

Rtěnka S-he odstín 055

Dnes jsem měla tu možnost vyzkoušet rtěnku od značky S-he v odstínu 055. Je to příjemná barva s mnoha třpytkami, jemná a docela i hydratační, i když já si pod ní dávám balzám, mám kor v zimě sušší rty. Výdrž není nic moc, což zase odpovídá ceně, ale není to nic extra tragického. U mě se pohybovala kolem asi 1,5 hodiny, kdy jsem ale nic nepila ani nejedla, ani moc nemluvila. Ovšem vypadá moc hezky, je nižší pigmentace, takže je potřeba vícekrát přetřít pro opravdu pěkný vzhled. Balení je docela bytelné a navíc je celá bílá, takže se v kabelce jen tak neztratí, a to ani díky svému tvaru. Vůně je spíš neutrální, chuť ale nic moc, mě teda "nejede" :D Konzistence je středně měkká, docela podajná a dobře se nanáší i štětečkem :) Jediné zklamání je, že docela zalézá do vrásek a pokud neupravujete delší dobu, nevypadá to moc dobře, ale zkoušela jsem i přetřít balzámem a po lehké úpravě to není tak hrozné, ovšem za mě je to docela mínus. Mě ani nenadchla, ale ani neurazila, kor za tu cenu si myslím, že je celkem dobrá. Pokud nemůžete kupovat "drahou" nedrogeriovou kosmetiku, toto je dobrá volba. Pamatujte ale, že většina asi bude potřebovat balzám, jinak v zimě hrozí vysychání rtů.



Moje hodnocení:

Značka: S-he
Balení: 150 ml
Cena: okolo 60 Kč
Dostupnost: drogerie Rossmann, DM, Teta apod.

jak jsem psala výš, ani neurazila, ani nenadchla, za mě dobrý průměr s přijatelnou cenou, alei v této cenové kategorii jsou lepší kousky (např. Miss Sporty) :) proto 2/5

Žádné komentáře:

Okomentovat