"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

sobota 7. listopadu 2015

Body Basics - Body Butter Orange Oil

Další produkt, na který jsem se rozhodla psát recenzi je můj oblíbený Body Basics a to přsněji Body Butter, tedy tělové máslo s vůní pomeranče - Brazil Orange Oil. Dostala jsem ho k narozeninám od sestry a měla tedy dost času si ho ozkoušet. Je tam už méně jak polovina, takže je jasné, že ho opravdu hojně používám, i když střídám i s jinýma. Mám moc ráda jeho vůni, který je sice relativně silná, ale nijak vlezlá, části těla, které s ním namažete i delší dobu nádherně voní. Hydratuje řekla bych tak akorát, nemám po něm suchou pokožku, ani ruce, ale zároveň určitě není nijak extra moc mastný. Jedinou malinkou nevýhodou je, že se celkem dost pomalu vstřebává a než se vstřebá, nechávám všude takové mastné skvrny, ale zase já jsem dost nedočkavá, takže se není čemu divit :) Konzistence jako taková je dosti tuhá, což mě překvapilo, ale zvykla jsem si na to a ostatní tělová másla mi oproti tomu přijdou dost řídká (například Cien - také můj oblíbený, recenze bude brzy). Obsahuje také jak bambucké tak kakaové máslo, proto je tak krásně vláčné a jemné. Dá se určitě použít i na obličej, pokud potřebujete řádně zhydratovat - třeba v létě ze sluníčka a nebo si ho občas dám na půl hodiny i jako masku. Používám ho tedy nejraději na ruce a druhý den po epilaci nohou na zklidnění a hydrataci podrážděné kůže. Je to můj nepostradatelný partner na cesty a občas si ho beru i do práce. Pokud budete mít možnost si ho pořídit, neváhejte a kupujte, protože chyba to určitě nebude :)




Moje hodnocení:

Značka: Body Basics
Balení: 200 ml
Cena: okolo 500 Kč - ale v akci i levněji
Dostupnost: prodejny Body Basics, eshopy

je to úplně super produkt a nedovedu si představit spoustu úkonů už bez něj, jakmile vypotřebuju, určitě si pořídím další :) jediná drobná nevýhoda jak jsem se zmínila je to, že se pomalu vstřebává, ale to je zanedbatelné, určitě už tušíte, že ode mě dostane 5/5 :)

3 komentáře:

  1. Ja som dlho rozmýšľala, či si ho mám kúpiť alebo nie... Úplná dilema, lebo ja sa vôbec neviem rozhodovať Ale ďakujeeem za recenziu, už som sa rozhodla

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ahoj, to jsem moc ráda, že jsem ti pomohla se rozhodnout, doufám, že ti bude vyhovovat tak jako mě :)

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Áno, bol super!! Ja som si ho teraz úplne zamilovala ♥

    OdpovědětVymazat