"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

sobota 21. listopadu 2015

Omlouvám se + nové odhodlání

Asi nic neomluví to, co jsem vám všem naslibovala a nic z toho nesplnila :( Měla jsem bohužel jiné starosti - práce, domácí problémy a také moje váha. Ještě před rokem jsem byla oplácaná a teď jsem už vyloženě tlustá :( Nu není se čemu divit, stres z práce zajídaný doma rychlovkama - pizza, hranolky, rychlé hutné smetanové omáčky s kopou těstovin a podobně. Už dávno jsem si řekla dost. Ale nedařilo se, ale nyní jsem si uvědomila, že je to nutné. Lidi možná na mě nahlížejí pořád stejně, ale necítím se ani náhoodu dobře, to pocení, ta neskutečná váha co s sebou tahám, jsem unavená a je vidět, že už to dál nejde. Rozhodla jsem se už před nějakou dobou vzít to do vlastních a pevných rukou a zatím jsem se držela, ale asi to není ono. Potřebuju nutně povzbuzení a nějak to dostávat ze sebe, co jím, jak se hýba a tak. Proto jsem se rozhodla sem přidat rubriku Hubnutí a tam budu dávat vše, co se s tím bude dát spojit. Budu sem denně (doufám) přidávat, co jsem jedla, jak jsem se hýbala a co mi pomáhá. Snad to někdo ocení a i kdyby ne, hlavní je, že mě to udrží ve svch kolejích. Třeba to pomůže i někomu jinému a to bych opravdu moooc ráda :) Těšte se a jak se dostanu zase do formy, tak splním i to, co jsem slíbila. Mám vás ráda a snad se tu někdo najde, kdo to ocení :) Tak zatíííím :*

Žádné komentáře:

Okomentovat