"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

sobota 21. listopadu 2015

20.11.2015

Včerejšek se mi moc nevyvedl :( Byla jsem v práci na ranní směně - 6-14 hodin a nesnídala jsem (tak brzy ráno nic prostě nepozřu, jen cigáro ráno), k obědu v půl 12 jsem měla ředvičkový salát a 2 plátky vícezrnného chleba (Mušketýr - Penam) a 2 cigarety. Recept bude níž. Když jsem přijela domů - asi v 15 hodin jsem si dala těstivny se sojovým masem a zeleninou (recept také niže), a k večeři jsem se utrhla. Dva velké krajíce chleba s uzeným lososem, koprovou omáčkou a navrch lžičkou majonézy :( Vím, že je nevhodná, ale bez ní to prostě nejde. Byla to dobrůtka :( A k tomu jsem si navrch dala ještě poloviční porci těstovin od oběda. Usnula jsem asi 2 hodiny po tom, dost unavená a spala až do 12 hodin dneska, prostě hrůza. Objevila jsem také jógu, kterou bych moc chtěla zkusit profesionálně, tedy s profesionální lektorkou, takže po Novém roce až budu v Praze si chci hned lekce koupit a docházet, na to se moc těším. Níž už vám jen napíšu recepty na jídlo, co jsem jedla a doufám, že další dny budou lepší :)

Ředvičkový salát s rybou

- asi 8 řekviček
- bílý jogurt a zakysanou smetanu
- sůl a pepř
- nějaké naložené rybičky (já dala jednoho většího slanečka)

Nastouháme polovinu ředkviček nahrubo a polovinu najemno. Já část vody ještě vymačkala, aby to nebylo tak řidké, pak jsem přidala jogurt a smetanu a zamíchala, osolila a opepřila. Nakonec jsem přidala nadrobounko nakrájenou rybičku a nechala do druhého dne uležet. Mňam.


Těstoviny se zeleninou a sojovým masem

- balíček těstovin
- balení sojového masa (Pekingský způsob)
- balení mražené zeleniny (mrkev, hrášek, kukuřice)
- plechovku naložené kukuřice
- sůl a pepř
- masox
- sojová omáčka
- lžíce pasírovaných rajčat
- sušený česnek
- 3 větší cibule
- kapka oleje

Jako první jsem dala vařit do horké vody, s masoxem a pár kapkami sojové omáčky, celé balení sojových nudliček na Pekingský způsob. Vaří se asi 15 minut - dle návodu. Dále jsem dala vařit těstoviny - také dle návodu. Jak byly nudličky uvařené, zcedila jsem je, vymačkala z nich přebytečnou vodu a nechala kapku vychladnout. Na pánev jsem dala kapku oleje a na to na půl kolečka nakrájené cibule. Jak zezlátla, přidala jsem okapané nudličky, orestovala a přidala zeleninu (mraženou i konzervu kukuřice). Pak koření - sůl, pepř, česnek a nakonec pasírovaná rajčata. Nechala povařit a podusit dohromady. Když se uvařily těstoviny, propláchla jsem je studenou vodou a když byla omáčka hotová, smíchala jsem dohromady, hotovo :)

1 komentář:

  1. Jógu můžu jenom doporučit. Předloni jsem jí taky pod vedením lektorky cvičila pravidelně a výsledky se v podobě asi né vyloženě hubnutí, ale zpevnění těla celkově dostavily ani ne po měsíci. Ale hlavně je to úžasná věc na 'vyčištění hlavy' a taky dobrý základ pro další sportování. Držím palce! ;)

    OdpovědětVymazat