"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

středa 4. listopadu 2015

Rtěnka MUA 16 Nectar


Dlouho jsem sháněla nějakou oranžovo-tělovou barvu rtěnky, já na rtěnky moc nejsem, používám spíš balzámy na rty a nebo nic, ale tuhle barvičku jsem prostě chtěla vyzkoušet. Nyní se mi konečně dostala do ruky rtěnka od MUA - MakeUp Academy v odstínu 16 Nectar. Už na obrázku a v balení mě uchvátila, pak jsem jí odzkoušela a je prostě dokonalá. Vůně je tak napůl neutrální, lehce jemně voní, ale není to nijak pronikavá vůně, prostě akorát. Mám malá ústa a plnější rty, přirozeně s červeným nádechem a na mých rtech vypadá fakt skvěle. Výdrž je normální na rtěnky v této cenové karegorii, pokud nejíte a nepijete tak i pár hodin, ale aby to fakt dobře vypadalo to chce přejet znovu. Jinak mezi hodinou nebo dvěma. Rtěnka se po nanesení leskne, neleze nijak extra do vrásek, takže vypadá dobře. Není přímo hydratační, ale rozhodně nevysušuje. Pro ty, které mají sušší rty, hlavně v zimě, by si pod ní měly nanést balzám na rty, prodlouží se výdrž a budete mít rty opravdu hydratované a hebké. Bohužel díky vysokému lesku a jemnosti dosti barví - na skleničku, při líbání i při jídle. Barva je sytá, dobře pigmentovaná a přitom jemná. Moje nadšení po nanesení nepolevilo, jsem z ní opravdu nadšená a ráda si jí pořídím znovu, klidně i v jiných barvách, takže opravdu doporučuji přinejmenším vyzkoušet, třeba se do ní zamilujete jako já :)
Teď jsem při kontrole článku zjistila, že spodní barevná část není jen barva kvůli rozlišení odstínů, ale dá se odšroubovat. Najdete tam k tomu lehce matný lesk na rty, popřípadě barva na rty, ve stejném odstínu jako je rtěnka. Je lehčí konzistence, jen se z toho drobného kalíšku hodně špatně nanáší, chce to menší štěteček a hodně kroužit, jinak super :)




Moje hodnocení:

Značka: MUA (MakeUp Academy)
Balení: 3,8 g
Cena: ehop 49 Kč
Dostupnost: eshop, jestli je v drogeriích, to nevím

pigmentace i barva božské, akorát výdrž není nijak úchvatná, za mě bohatě stačí a je to moje nejoblíbenější rtěnka :) takže za mě 4/5

Žádné komentáře:

Okomentovat