"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

čtvrtek 5. listopadu 2015

Šampon Isana Hair

Chci se se všemi podělit o můj další objev, abych to uvedla na pravou míru, mám docela radost, když objevím něco levnějšího, co se kvalitou vyrovná lepším značkám (luxusní vynechávám). Dost dlouho jsem používala růžový šampon od Loreal - Nutri Gloss + masku a kondicionér, ale cítila jsem, že vlasy chtějí po té době už změnu. Byla jsem nakupovat s mamkou v Praze v Rossmannu a doporučila mi, ať zkusím tenhle. Byl bez silikonů, tak jsem ho zkusila. Nechtěla jsem psát recenzi hnedka, protože přeci jen se to projeví po více použití, ale tenhle už je v půlce a pořád je supeeer. Vlasy jsou po něm jemné, skoro se necuchají a řekla bych, že se i pomaleji mastí. Vůně je fakt skvělá a vydrží i na vlasech minimálně do druhého dne. Pokud nevymetete hospodu nebo diskotéku :D Za mě tedy velká spokojenost a určitě chci vyzkoušet i něco jiného od značky Isana, uvidíme, zda to bude mít stejný efekt. Cena je také příznivá, už nevím kolik přesně, ale tuším mezi 40 - 50 Kč. Což je super.
Kdo už zná mé hodnocení, ví že je na hvězdičky 1 - 5 a tomuto produktu dávám s radostí 4. Důvod nedání plného počtu bodů je to, že je ho třeba větší množství k umytí, nemydlí tolik jako lepší šampony, obal také není nic extra super nádherného a navíc je docela chatrný, jednou mi vyklouzl a celá vrchní část se úplně rozlítla na kousíčky. Ale jinak stojí za vyzkoušení :)



Moje hodnocení:

Značka: Isana
Balení: 500 ml
Cena: mezi 40-50 Kč
Dostupnost: vynikající, je snad ve všech drogeriích Rossmann
Vůně: celkem příjemná, jemná není přehnaná
dávám 4/5 - důvod jsem vypsala výš :)


Žádné komentáře:

Okomentovat