"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

středa 4. listopadu 2015

Bezradnost a nechuť :(

Chtělo se mi dneska vůbec něco? Asi na mě leze podzimní deprese, nebo nevím :( Den ode dne jsem znuděnější, unavenější a víc bez nálady. Napsala jsem s radostí pro vás několik článků a asi dva do zásoby, ale jinak moje aktivita, kromě teda pečení domácích Kinder mléčných řezů, byla nulová. Na recept se těšte zítra, musím to dokončit a nechat vychladnout a doufám i nafotit než se to spapká. Ale jinak nic a nic a nic. Jen sedím u notebooku, poslouchám jeden koncert Celtic Woman za druhým a je mi smutno. Zítra jdu na kontrolu k doktorovi, tak snad budou ty rentgeny plic už v pořádku. Na víkend chci jet za rodinou do Prahy a už se moc těším, stýská se mi po nich. Maminka bude mít 17. narozeniny, tak bude oslavička a jeden den jedeme taky za babičkou na oslavu, no prostě se těším, tak snad to vyjde :) Navíc si musím pobalit spoustu věcí odsud, v prosinci se chci přestěhovat na stálo do Prahy zpět za nimi, tady to stojí co se týče práce i lidí za velký h*vno :( No to jsem se rozjela, prostě mě ta sklíčená nálada nějak nechce pustit, kor když vím, že mě ty největší problémy v nejbližší době ještě čekají. Snad se z toho nějak vyspím nebo nevím. Snad jsem to nějak nepřehodila tu svou náladu na vás, jen jsem se chtěla vypovídat trochu. Zítra se už těšte na další recenzi a asi přidám i ten recept na mléčný řez. Pěkný zbytek večera všem :)

Žádné komentáře:

Okomentovat