"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

pátek 6. listopadu 2015

Brýtro :D

Dobrý ráno všem :D Já už jsem sice asi 2 hodiny na nohách, ale třeba se tu najdou lidi, co zrovna vstávají. Balím věci a celý víkend tu bohužel nebudu, takže jsem vám tu připravila a naplánovala asi 4 články, takže přibližně každý den dva. Bohužel jsem nestihla sepsat další díl typologie, takže až po víkendu se na to mrknu a sepíšu to :) Od pondělí jdu už zase do práce, takže článků bude méně, hlavně recenzí, ale něco mám předpřipravené, tak to snad moc nepoznáte. Teď musím jít ještě uklidit, a pak uvařit, nu uvařit - upéct v troubě rybí prsty a hranolky :D Mějte dneska krásný den a já se budu těšit zase v neděli večer. Ahoooj :)

Žádné komentáře:

Okomentovat