"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

pondělí 9. listopadu 2015

Zpááátky :)

Ahojky, tak jsem zpátky, přijela jsem včera večer a už neměla ani sílu ani chuť něco psát. Cesta po dálnici přes 2 hodiny a ještě za tmy, no prostě jsem přijela totááálně vyšťavená, vybalila si a hupsla do postele a spinkat. Dneska po 3 týdnech maž uase do práce a upřímně, vůbec se mi nechce. Nějak jsem si zvykla na to být doma, hodně věcí dělat a rozložit si čas, abych měla všechno hotové a teď najednou nestíhám. Bude to krušné zezačátku, ale půjde to :) Děkuju všem, co blog sledují a doufám, že se jim u mě líbí a baví je to tu. Na dnešek jsem připravila odpoledne ještě jeden článek, tak určitě mrkněte a v průběhu tohohle týdne vám ještě připravím druhý díl Barevné typologie jak jsem slibovala :) U nás je od rána hrozně hnusně, poprchává nebo leje a je tam tma jak v ranci, tak snad u vás je lépe, mějte pěkný den, páááčko :)

Žádné komentáře:

Okomentovat