"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

pondělí 2. listopadu 2015

Gabriella Salvete Circus 06 Circus Forever

Nyní se budu věnovat dalšímu laku, co mi přišel v balíčku, je to lak od Gabrielly Salvete z řady Circus, v odstínu 06 Circus Forever, je to nádherná světlejší modrá barvička, krásná na zimu, má hodně moc různobarevných třpytek v různých velikostech. Po nalakování jedné vrstvy je hodně nevýrazný, spíš průhledně modrý, ale rychle schne, v druhé vrstvě je barva už krásně sytá a po zaschnutí má lehce nahrublý povrch a je opravdu efektní. I druhá vrstva docela rychle schne a vypadá to, že je lak hodně podobný řadě Stars. Pokud bude mít i stejnou výdrž, je opravdu super. Barva nádherně září, obsah lahvičky je 11 ml, což je opravdu pěkné. Jediný problém je asi odlakování, protože tyhle hodně třpytkaté a hrubé jdou špatně dolů, ovšem alobalová metoda to jistí :) O té taky chystám článek, tak kdyžtak pak přidám odkaz. Celkově tedy za mě určitě ano, doporučuji, cena také není tak hrozná - mezi 60 a 80 korunami a je to nádherný studený odstín patřící k zimě, určitě se hodí a za mě jsem ráda, že ho mám, tak i tak bych si ho pořídila, je skvělý :) Ale posuďte sami.


Moje hodnocení:

Značka: Gabriella Salvete
Balení: 11 ml
Cena: mezi 60 a 80 Kč
Dostupnost: drogerie Rossmann, DM, Teta apod.

jak jsem popsala v článku, z tohoto laku jsem nadšená, mám spoustu jiných z řady Stars a tento také nezklamal, nádherná barvička, super cena, výdrž, jediné mínus je odlakovávání a to, že v jedné vrstvě nijak dobře nekryje, proto dávám o jednu méně, tedy 4/5 :) za mě určitě ano

Žádné komentáře:

Okomentovat