"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

úterý 3. listopadu 2015

Douglas č. 2 Cosy

Jak jsem slíbila, přináším vám recenzi jednoho z laků, co jsem vyzkoušela. Je to malá 5 ml lahvička krásného Nude laku s jemňoulinkými třpytkami. Je to krásný odstín a tak jsem se na něj moc těšila. Bohužel nastalo zklamání. Pigmentace je dost špatná, v první vrstvě nekryje ani trochu, hrooozně dlouho schne, druhá vrstva je už o poznání lepší, ale se schnutím je to podobné. Lak v těch dvou vrstvách schne opravdu hodně dlouho, obtiskává se, je měkký, takže jsem si ho docela rychle otřískala a omačkala, protože ležet přes hodinu a půl s rukama nahoře, než to doschne, to je prostě moc. Takže dojem výsledný nic moc. Odlakovat jde také dost jednoduše, což znamená, že výdrž nebude nijak závratná. Možná na gel nehty by mohl být dobrý, ale jinak nevím nevím. Na to, že lak stojí okolo 130 Kč v základu tedy opravdu žádná sláva. Byla jsem z barvy i konzistence nadšená, ale lak mě opravdu dosti zklamal. A za mě tedy nedoporučuju koupi ani náhodou. Jsem opravdu zklamaná.




Moje hodnocení:

Značka: Douglas
Balení: 5 ml
Cena: okolo 130 Kč
Dostupnost: eshopy, Douglas
opravdu mě zklamal, jak jsem popsala v článku, takže za mě 1/5 a to jen za tu krásnou barvu

Žádné komentáře:

Okomentovat