"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

sobota 31. října 2015

Regina Mini Lak královská modrá

Dneska se zaměřím na super odzkoušený mini lak od Reginy, odstín uvedený není, ale je to nádherná královská modrá a jemńoučkými třpytkami, spíš shimmer. Je to fakt nádherná barva, ale balení je hodně malinkaté s jemným a tenkým štětečkem, takže manipulace opravdu nic moc. Když jsem dávala první vrstvu, myslela jsem si, že mě omyjou, protože v balení barva je krásná sytá a plná, ale po nanesení silnější první vrstvy byla skoro průhledná. Už jsem se děsila, že budu muset dávat 3-4 vrstvy, aby byl pěkný a takový jak vypadá v lahvičce, ale omyl. Druhá vrstva bohatě stačila a lak je krásně plný a sytý. Co mě nejvíc překvapilo je délka schnutí. Jelikož jsem rychle fotila, tak jsem i rychle lakovala, první vrstva určitě nebyla doschnutá, dala jsem druhou a ze všech laků, co jsem zkoušela zaschl jako první. Co se týká výdrže, není to úplně top, ale propadák taky ne. Docela drží a když dáte nějaký ten top coat, tak bude úplně super :) Opravdu mě nadchl a s ohledem na cenu (okolo 25 - 35 Kč) je to úplně bomba, i za 50 Kč by byl bezva. Určitě doporučuju zkusit, odstínů mají také mnoho a myslím, že s pigmentací to bude podobné. V prodeji jsou pořád, ale značku Regina nenajdete v DM či v Rossmannu, ale buď v Drogerii Martina, menších drogeriích a nebo přes eshop. Což je velká škoda, kosmetika Regina je česká a docela kvalitní věc.



Moje hodnocení:

Značka: Regina
Balení: asi 5 ml (není uvedeno, ale opravdu malinký)
Cena: mezi 25 a 35 Kč
Dostupnost: Drogerie Martina, eshop Regina a menší zapadlé drogerie

celkově jsem z něj docela nadšená, škoda jen té výdrže a toho, že je tak těžko k sehnání, proto dávám 4/5, za tu barvu a cenu si to určitě zaslouží :)

Žádné komentáře:

Okomentovat