"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

pátek 30. října 2015

Adidas StellaSport lak na nehty

Dalším lakem k recenzi je Adidas StellaSport, odstín taková beztřpytkatá oranžová, bohužel nemá číslo. Dřív než začnu hodnotit chci říct, že jsem až do minulého týdne netušila, že Adidas vyrábí i laky na nehty a kdybych to věděla, asi bych si ho jen tak nekoupila, protože bych nevěřila na nějak super kvalitu. Dostalo se mi ale možnosti ho mít přibalený v balíčku a tak jsem si řekla, že ho pro vás vyzkouším. Třeba si spousta z vás říká to samé :) V první řadě je nutné říct, že tato kolekce laků byla vytvořena ve spolupráci se Stellou McCartney, módní návrhářkou. Kolekce obsahuje pouze 3 barvy - růžovou, oranžovo-červenou (tu jsem vyzkoušela já) a tyrkysovou.
Teď už k tomu, co jsem zjistila. Barva je skvělá, lak je suprově pigmentovaný a má luxusní hustý a velký štěteček, kterým se nádherně pokryje celý prst. Bohatě stačí jedna vrstva a schne docela rychle. Barva je opravdu sytá, plná a po nalakovýní lesklá a zářivá. Opravdu moc se mi líbí a asi si ho hned příště dám znovu. Jediná nevýhoda je, že se docela dost rychle začíná oprýskávat, především z konečků prstů - prostě moc nevydrží. Zkusím ho ještě s nějakým top coatem, jestli se tím výdrž prodlouží, ale tím, že si člověk dává jednu vrstvu, je otázka chvilky si večer nehty odlakovat a znovu nalakovat. Rychle schne, takže je pak otázkou, jestli vám to vadí a nebo nevadí přelakovávat, ale mě osobně za to ta barva opravdu stojí :) Určitě vyzkoušejte, za mě ano :)


Moje hodnocení:

Značka: Adidas
Balení: asi 11-12 ml (není uvedeno)
Cena: neznámá - koupeno z vinted
Dostupnost: asi už jen eshop, vinted, aukro apod.

úžasná pigmentace, rychle schne, a je opravdu úchvatný, jak jsem psala výš, jediná nevýhoda je že moc nevydrží, rychle se loupe, což je třeba pro mě docela podstatné, ale dá se nějak vyřešit, barva mě ale uchvátila, proto dávám
3/5 (kdyby šlo, dám 3,5/5 :D )


Žádné komentáře:

Okomentovat