"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

neděle 25. října 2015

Vítám Vás

Zdravím Vás všechny, vítejte na mém staronovém blogu :) Dříve jsem sídlila na sarka-history.blog.cz, ale řekla jsem si, že to chce změnu. Starší blog byl více spjatý s historií, které jsem se v té době věnovala nejvíc, ale jak to občas v životě bývá, ne vše vyjde tak, jak si člověk přeje a proto studium nevyšlo a tak malilinko se mi to téma už nechce tolik dělat. Už na starém blogu jsem se začínala věnovat věcem, co mě více baví - vaření, pečení, zdravější a alternativní potraviny, záhady, povídky a podobně. Nooo, nezměnilo se nic :D Chci se s Vámi podělit o to, co jsem se kde dozvěděla, co mě baví, na co jsem sama přišla, vyzkoušela, napsala, vytvořila a nebo se jen vypovídala. Těším se na to, jak se tu zrealizuju a užiju si to, snad tak jako Vy :) Prostě zde to bude můj koutek věnovaný tomu, co aktuálně já nejvíce prožívám a čím trávím v životě ráda svůj čas.

Žádné komentáře:

Okomentovat