"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

pátek 30. října 2015

Life Style lak na nehty č. 97

Dneska jsem se rozhodla vám napsat recenzi na lak na nehty, co jsem si pořídila v balíčku s vícero kusy, jak už jsem tu psala včera. Tento je od Life Style v odstínu číslo 97 a je to příjemná a sytá červenorůžová barvička, bez třpytek a v lesku. Odstín je to moc hezký, sytý a příjemný. Šteteček má dlouhý, ale docela tenký, takže se s ním lak nanáší trochu hůř, než jsem zvyklá, má málo štětin, ale zase je s ním práce přesnější. Uvědomila jsem si, že jsem se dřív moc nevyjadřovala k hustotě a konzistenci, proto to napravím. U tohoto laku je konzistence tak akorát pro mě, ani hustý, ani moc řidký, i když vzhledem třeba k Essence lakům a dalším je troku řidší, ale zase se s ním dost dobře pracuje. V jedné vrstvě není nijak extra krycí, i když je pigmentace docela dobrá, ale v druhé vrstvě je naprosto dokonalý. Celkem dost rychle zasychá a je krásně lesklý. Cenu jsem zjišťovala, ale nedovyzjišťovala :( Koupila jsem ho na vinted, od jedné slečny a v prodeji už asi nebude, takže cenu taky nezjistím. Je ale celkem dobrý a pokud budete mít možnost si ho někde sehnat, neváhejte. Cena určitě nebude nijak závratná a kvalita za to opravdu stojí. Výdrž asi nebude nijak extra dlouhá, ale pro mě je dostačující :)




Moje hodnocení:

Značka: Life Style
Balení: cca 10 ml
Cena: neznámá
Dostupnost: neznámá

jelikož mi tenhle lak docela padl do noty, je to studenější odstín, ale moc pěkný, sytý a opravdu na rukách sluší, tak bude hodnocení vyšší, ale ta nedostupnost nyní mé hodnocení zase snižuje, proto jsem se rozhodla dát 3/5 a je jen na vás, zda ho budete chtít vyzkoušet a zda ho zvládnete sehnat :)

Žádné komentáře:

Okomentovat