"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

čtvrtek 29. října 2015

Hooodně o lacích :)

Ahoj všichni, dneska jsem byla pilná jako včelička, i když asi až docela pozdě k večeru :D Nu, přišly mi dneska 2 balíčky domů - jeden čistě kosmetický, druhý s oblečením a měl tam být 1 lak, nakonec jsem tam našla 2. V tomhle článku vám ukážu, jak jsem to testovala, rozlišovala a jak to u mě vypadalo a pak vyjde 6 různých článků dle druhu laku i s fotkami. Nalakovala jsem si každý nehet na jedné ruce jiným lakem a testovala usychání, pigmentaci (kolik vrstev jsem musela dát), vzhled a výdrž budu dodávat postupně. Předpokládám, že vydrží normálně, pokud tam bude nějaká velká výjimka, určitě o ní dám vědět :) Tedy, bude se jednat o tyto laky: Douglas - Nude barva číslo 2 Cosy, Life Style číslo 97, Gabriella Salvette Circus číslo 06 Circus forever, Essence Nail Art Special Effect Topper 10 Glorius Aquarius, Regina Mini lak odstín nevím, ani číslo není, ale je to taková královská modrá s jemným shimmerem, a nakonec Adidas Stella Sport odstín asi 7 - oranžová bez třpytek.

Takhle vypadala moje ruka po odzkoušení:




A takhle už vypadají ty vyvolení, co jsem použila :)




To je z tohoto článku už všechno, těšte se na recenze :)

Žádné komentáře:

Okomentovat