"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

středa 28. října 2015

Synergen Wash Cream 5in1


Je to už nějakou chvíli, co mám tenhle "zázrak" doma, ale nějak jsem se nedostala k tomu, napsat recenzi. Balení co nyní používám, je už druhý kousek, co jsem si koupila, čímž chci říct, že je to opravdu super produkt, který opravdu ráda používám a vyhovuje mi. Mám pleť dost mastnou, nyní už bez akné a jiných problémů, takže mi to slouží spíš k čištění pleti, abych se neleskla a neměla ty "černé potvůrky" na nose. Používám ho 1x týdně jako masku a když cítím, že mám pleť opravdu zanesenou, dám si to večer jako peeeling.
Ale to předbíhám, nejprve tedy k tomu, proč 5v1. Synergen Cream se dá použít jako čistící nebo hydratační maska, peeling, čistící krém a matující krém. Má v sobě jemné kuličky, takže když ho nanesete jako masku, necháte zaschnout a poté smýváte, dostane se vám i očištění v podobě peelingu. Nechávám si ho na pleti mezi 20 a 30 minutami do skoro úplného zaschnutí a pak jdu smýt, netlačím, jen vodou krouživými ohyby smývám a pleť mám potom nádhernou, heboučkou, vyživenou a zmatněnou, prostě dokonalou :) Stojí v Rossmannu okolo 40 Kč, možná už kolem 50 Kč a já ho naprosto doporučuju. Nenašla jsem na tom žádné negativum, snad jen maličko tu vůni, která mi zrovna moc nesedí, ale určitě to nesmrdí, vyzkoušejte a uvidíte.


Moje hodnocení:

Značka: Rossmann
Balení: 150 ml
Cena: mezi 40 a 50 Kč
Dostupnost: drogerie Rossmann
bezva konzistence, opravdu funguje, mnohostranné použití, prostě super :)
rozhodně si zaslouží 5/5

Žádné komentáře:

Okomentovat