"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

středa 28. října 2015

Nic se mi nechce

Ahoj všichni, je to dneska peklo, u nás je zataženo snad na dva týdny a mě pořád není nijak dvakrát dobře. Večer jsem měla horečku, bylo mi dost špatně, asi ty prášky konečně zabírají. Napsala jsem vám tu recept na tyčinky (zveřejním později), snad vám bude chutnat, pokud zkusíte. Na dnešek jsem měla naplánováno nafotit na napsat recenzi na 2 laky od Flormaru, ale v tomhle světle to fakt nejde nafotit a tak se na to vrhnu až zítra. Také jsem si objednala LED lampu na gel nehty na doma - tedy na ty gel laky a tak se na to moc těším, určitě napíšu hned recenzi :) To je ode mě asi tak všechno, slibuju, že se zítra budu víc snažit, ale dneska fakt budu jen odpočívat u filmu, s čajem v ruce a nohama pod dekou :) Mějte se a zítra se těším, papáááá

Žádné komentáře:

Okomentovat