"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

pondělí 26. října 2015

Nákup na Aliexpress

Zrovna jsem si kontrolovala zásilku z Aliexpressu a tak mě napadlo se s Váma hned podělit o to, co a jak. Především musím říct, že je to samozřejmě můj první nákup ze zahraničního eshopu a dost mě překvapilo to, že je tam doprava zdarma, vždycky jsem měla zafixováno, že je to drahé a doprava cenu produktu i zdvojnásobuje. No jooo CHYBÁÁÁÁÁ :D Tak jsem se odhodlala, pořádně jsem si o tom všechno přečetla a přemýšlela co si objednat. V tu dobu bylo před výplatou, takže jsem neohla objednávat nic dražšího, jak jsem měla v plánu - kožená kabelka, obří paletky stínů apod. Los padl na peněženku, našla jsem si tu, co se mi líbila a udělala chybu, že mrkla na prodejce a co dalšího prodává. Vybrala jsem si nakonec peněženku, hodinky, náramek, řetízek a to bylo po větší čistce, když jsem si to přepočítala a porovnala se zůstatkem na účtu :D
Tím chci říct, že je určitě lepší kvůli kompletaci objednávky, objednávat vždycky u jednoho prodejce víc věcí, nebo i jednu v jedné objednávce, další udělat pak zvlášť. Hlídala jsem si i recenze a hodnocení prodejců, což je pro mě asi dost důležité, i když "okrást" vás může i dobře a hodně hodnocený prodejce, jen prostě nechci to riziko zvyšovat :)
Abych se teda dostala k jádru pudla, objednala jsem, zaplatila a čekala co bude :) Celkem tři dny jsem kontrolovala objednávku a dneska konečně se mi tam objevilo, že byla zkomletovaná a odeslaná, bylo tam připojeno číslo zásilky. Nastala fáze hledání webu, který by mi řekl, kde ta zásilka je a našla jsem tento: track.aftership.com. Měl by najít všechny podobné zásilky, a na tuhle funguje - má jí DHL někde v Asii :D Nu, doufám, že balíček dorazí a až dorazí, určitě se tu pochlubím :) Zatím Vám tu dám fotečky některých věcí, co jsem si objednala, ať máte představu :)




2015 Brand New Fashion Women Long Wallets Clutch Card Holder Money Bags Ladies Leather Purse Handbag Wallet Free Shipping Free Ship 2015 New Roman Numral Watches Women's Watch Metal&Leather Reloje De Marca Clearance Sale Tag Famous Brand Quartz Clock 1PC Vintage Charms bracelets bangles Bronze Anchor Owl Knitted Leather Bracelet Rope Bracelet Wristband Gift Suzie


Pište svoje zkušenosti s Aliexpress, co jste si koupili, jak to probíhalo a co se tam dá najít za skvosty :) Budu se brzy těšit a zatím se mějte :)


1 komentář:

  1. Taky dost často nakupuji na aliexpressu, je to totiž oproti nákupům tady strašně výhodné a to obzvlášť pokud kupuješ třeba různé módní doplňky. Věděla jsi, že na první nákup můžeš získat až 4% slevy ? Dočetla jsem se o tom na https://slevovykupon.net/s/aliexpress-com-cz/

    OdpovědětVymazat