"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

čtvrtek 29. října 2015

Můj přítel a nový design

Po tom, co jsem dokončila focení a přípravu článků - recenzí o lacích mě tu přítel "napadl" :D, že ten můj vzhled co mám má chyby a tak. No jo no, když už studuje IT, tak o tom asi něco ví :D Odpovědí mu bylo, ať mi nějaký design vytvoří. Jeho práce je to, co tam momentálně je, docela moc se mi to líbí :D Jinak příteli je 20 let a je v prvním ročníku na střední škole, obor IT, což jde tedy mimo mě docela. Asi čučíte, co dělá ve 20 letech na střední, ale máme to asi tak, že já bohužel po 4 letech nezvládla vysokou a jemu nevychází střední školy. Ne že by propadal, ale vždy musel z nějakého vážného důvodu odejít a pak musel jít od prváku.
Zítra, aby mi udělal radost, když jsem nemocná, mi slíbil udělat ještě zimní design, tak jsem zvědavá. Moje představa je noční obloha a zasněžená krajina, tak se nechte překvapit :) Jinak budu ráda, když taky navštívíte jeho webové stránky (ne blog!) a docela dost se jim daří :) Takže KLIKEJTE → WEAREHIPHOP.CZ. Zítra už zde budete mít nějakou recenzi na ozkoušené laky a připravuju nějaké krémy, kosmetiku atd. Takže je opravdu na co tešit, tak asi pomalu dobrou noc :)

Žádné komentáře:

Okomentovat