"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

úterý 27. října 2015

Krutá nemoc :(

Ahoj všichni, noo tak se mi to zase povedlo :( Zase jsem nemocná a zase nikdo nemůže přijít na to, co mi je :( Minulý týden jsem v pondělí byla u doktora, že chci jen něco na kašel, co zabírá (ne ty volně prodejné z lékárny), trápil mě tak silný kašel, že jsem nemohla spát a v práci jsem byla jako mrtvola. On mi udělal testy z prstu na zánět, poslechl mě, poslal na rentgen plic a že se mu něco nezdá. Těžký zánět průdušek s náběhem na zápal plic - supeeeeer. Brala jsem týden antibiotika, po kterým mi bylo vždy tak 2-3 hodiny tak zle, že jsem se bála i dýchat, abych je nevyhodila. Dneska kontrola a .... žádné zlepšení, nu kdo by to hádal. Tedy výměna antibiotik, další týden v háji a v práci už byli pěkně na*raní a naštvaní. Jenže co mám dělat, když děláte v obchodě na potravinářský průkaz, nebudu riskovat ani zdraví zákazníků a ani kolegů. Jenže to tam nechce nikdo pochopit. Doma se fakt nudím, přítel chodí do školy a nebo dělá, že něco dělá a mě drží při zdravém rozumu akorát psaní článků a chytání inspirace od dalších blogerů (chystám pro vás další recenze na laky na nehty, kosmetiku a nějaké receptíky na zimu - nechte se překvapit ;) )
A co je nejhoršííííííí uáááá - nakupování přes vinted a teď zase čučím na aliexpressu po dalších věcech, to je peklo. Budu mít kvůli nemocenské prdalčku peníze a ještě je vyhazuju oknem, nu budiž. Ale to čeho se nejvíc bojím je to, že mě nepustí z práce po uzdravení od 6. do 8. do Prahy za rodičema a na babiččiny narozeniny (neviděla jsem jí skoro rok), protože budu muset odpracovat víkend po dvou volných "promaroděných". Chjooo a já jí to slíbila :( Nu uvidíme jak se to vyvine, ale docela mě to děsí. To je v kostce asi vše, co jsem si tu chtěla vylít ze srdíčka, protože mě to trápí a je mi z toho smutno a to, že nikam nemůžu mi moc nepřidává, samozřejmě jsem bez vycházek :( Mějte se krásně a všem přeju zatím hodně zdravííííčka, to je asi teď to nejdůležitější :)

P.S.: tady je něco pro pobavení, nějak jsem se do toho Bezzubky zamilovala :D ↓




Žádné komentáře:

Okomentovat