"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

neděle 25. února 2018

Smutný víkend

Moji milí čtenáři,
tenhle víkend je pro mě hodně těžký, 15.2. by měla moje milovaná babička, co vloni zemřela, svátek, včera 24.2. by měla narozeniny a navíc je to přesně rok, co jsme u ní byli s rodinou na poslední její oslavě narozenin. Zemřela 31.3.2017 a hrozně moc nám všem chybí. Navíc do toho všeho je ještě přítel nemocný a na mě to dneska přes noc dolehlo také. Cítím se jako přejetá parní válcem, nic se mi nechce, jen ležet a odpočívat, ale mám doma moc práce - vyprat prádlo, pověsit, udělat jídlo, poklidit, dát se dohromady do zítřejší práce, zorganizovat si příští týden a spoustu dalších drobných věcí. Ale do ničeho z toho se mi nechce a už vůbec se mi nechce ven na nákup, protože jsou momentálně u nás -4 stupně a tak tohle všechno dohromady nesu hodně těžce, jsem psychicky i fyzicky tak nějak nalomená a unavená. A ani únik do knih mi nepomůže.
Včera večer jsem se pustila do Zahrady kouzel, kterou jsem měla už kousek rozečtenou, ale než jsem se stihla pořádně začíst, začala jsem usínat a nebylo to ani nijak pozdě (kolem půl 11), což je na sobotu hodně brzy. Prospala jsem se, ale ráno se vzbudila s oteklým nosem i krkem a s bolestí všeho. Bohužel není možné, abych se zítra v práci omluvila a nepřišla, takže to budu muset ještě do čtvrtka vydržet (pátek mám školení). Budu se snažit dodržet přísun článků, co nejlépe zvládnu, ale recenze zatím nebude - mám rozečtenou jen Zahradu kouzel a ani na tu nemám pořádně čas (a momentálně ani chuť a sílu). Ale slibuji, že připravím co nejvíc nápadů, které zatím mám.
Přeji vám všem krásný zbytek neděle, hodně odpočinku a hlavně, žádné bacily ani nemoci.
Vaše nachcípaná a unavená LazyŠárka Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat