"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

středa 14. února 2018

Nové přírůstky z Levných knih

Další nákupy, proboha já jsem fakt nepoučitelná Zamračený knihovna praská ve švech, podle mezery, co tam zbývá se tam vejde maximálně 5 dalších knih, víc ne a já zase nakupovala. Opět v Levných knihách, nešlo odolat. Navíc se mi nedaří ani za minimální ceny prodat své přebytky z knihovny a uvolnit si tím místo na nové. A přesto pořád kupuji další a bez těhle jsem se nechtěla obejít. Recenzí na dvě z těchto knih se nedočkáte - jedná se o klasiku, kterou si jednou za čas ráda přečtu a nebo do kterých čas od času nalížím. O jedné ale recenzi plánuji.
Zde už jsou moje novinky.



Karel Hynek Mách - Máj + Karel Jaromír Erben - Kytice
První kniha je klasika, kterou zná každý a která nemohla chybět v mé sbírce. Navíc je to malá drobnější kniha, která krásně padne do ruky a písmo uvnitř je menší, kde se básně čtou opravdu skvěle. První je Máj, následují ho všechny básně se sbírky Kytice. A právě Kytice je jednou z mých srdcovek, není tomu tak dlouho, co jsem si zvládla zpaměti recitoavt celého Vodníka a Polednici. Navíc i filmové zpracování se mi moc líbi a ráda si jí pouštím.
A právě proto na ní nemohu dělat recenzi.



Václav Kaplický - Kladivo na čarodějnice
Dalši kniha je také klasika. Poprvé jsem jí četla asi v patnácti letech a i když jsem z ní měla deprese, bylo to velmi zajímavé téma. Nějakou dobu poté jsem se podívala na černobílý český film nesoucí stejný název a tématu jsem propadla. Od té doby jsem knihu četla již několikrát, ale vždy jsem si jí půjčovala z knihovny a nyní konečně mám svůj vlastní výtisk. Navíc s moc krásnou obálkou, v pevné vazbě a na recyklovaném hrubém papíře, takže přesně tak, jak knihy miluju.



Nejslavnější popravy - Ladislav Chmel
Poslední pořázenou knihou je dílo od autora, od kterého jsem zatím nic nečetla. Avšak skvělé recenze a hodnocení mě postrčily k tomu, abych to riskla. Je to kniha o vývoji trestu smrti jako takového a jsou tam samozřejmě i jmenovitě dané popravy. Kniha je krásně zpracovaná, jak jsem si jí prolistovávala a moc se těším, až si jí přečtu.




Četl jste někdo tyto knihy? Patří některá z nich mezi vaše oblíbené? Určitě mi napište do komentářů nebo do zprávy pro autora v Menu Mrkající Budu moc ráda.

Žádné komentáře:

Okomentovat