"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

středa 7. února 2018

BAZAR knih - nová rubrika

Jelikož se tento blog začal více věnovat knihám, recenzím a všemu kolem knih. A proto mě také napadlo, že když už tu jsou recenze, upozornění, moje knihy, věci z knihovny, mohla bych tu také zařídit BAZAR knih, kde vám můžu nabídnou knihy, které mě buď nebavily, nebo si je nebudu chtít znovu přečíst, popřípadě to byl nevhodný dárek apod.
Knihy samozřejmě budou za zlomek ceny, protože budu ráda, když se dostanou do dobrých rukou k někomu, kdo z nich bude mít radost a užije si je. Doposud jsem zatím nabízela knihy jen v bazaru na Databázi knih, nebo na FB bazarech a LetGo. Jinam se mi to už nahrávat nechce a proto i třeba zde se najde někdo, koho by to mohlo zaujmout. Proto se tu dnes bude objevovat hodně knih, které jsou k dispozici a je možno je poslat dál.
Ještě vypíšu pravidla, ale rozhodně to nebude nic takového, přes co nejede vlak, vždy je vše o domluvě. Snad se vám to bude líbit a hodit a třeba i vy najdete knihu, kterou delší dobu sháníte :)
Krásný den všem a já se jdu pomalu pustit do nahrávání fotografií.

Vaše Lazy knihomolka Šárka ♥

Související obrázek

Žádné komentáře:

Okomentovat