"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

neděle 4. února 2018

Můj návrat - termální lázně Malé Bielice

Volejte slávááá a tři dny se radujtéééé Smějící se Jsem zpět ze Slovenska a bylo to něco naprosto úžasného. Nikdy jsem nebyla v lázních, na relaxačním pobytu, na masáži, ve wellnessu apod. Jednou jsem byla ve vířivce a jednou v sauně, jinak nikde. A tohle bylo....božsky dokonalé. Termální lázně Malé Bielice v Partyzánském jsou lázně s termální vodou, která má skvělé účinky na pohybový aparát, uvolnění a relax. Dvoulůžkový pokoj, kde jsem byla s kolegyní, byl krásný, čistý v černobílé barvě a tak jsem vám to musela vyfotit.




Wellness zahrnovalo 4 bazény - hydromasážní se 36°C, klidový se 38-40°C, venkovní plavecký s 25°C a venkovní teplý se 33°C. Hydomasážní byl s různými tryskami, bublinkami, gejzíry, sprchami a lehátky s bublinkami - to byla dokonalost, mohlo se střídat dle nálady potřeb a podobně. Také kombinace venkovního studeného plaveckého s rychlým přechodem do horkého klidového byl úžasný. K dispozici jsou tam ještě sauny, ale ty jsme nevyužily. Jelikož jsem ale s sebou do bazénů nenosila telefon a také proto, že v bazénem bylo neustále plno, nemohla jsem vám to nikdy vyfotit. Proto přikládám fotografie přímo z webových stránek termálů.

hydromasážní 37°C ↑

venkovní horký 33°C ↑

klidový horký 38°C ↑

venkovní plavecký 25°C ↑

Bylo to naprosto úžasné, i když tyto fotografie jsou nejspíš z léta, teď v zimních měsících je to úplně jiné. Z obou venkovních bazénů se kouřilo (přes den bylo mezi 1-5°C nad nulou) a vylézt z bazénu a jít jinam bylo jak miliony jehliček na kůži, ale i to k tomu patří. Byl to božský zážitek. Dopřála jsem si tam i jednu masáž od úžasné masérky a to celozádovou i s nohama a bylo to výborné.
Vařili tam skvěle, takže co jsme vyplavaly, to jsme zase nabraly zpět, dopřály jsme si skvělé vínečko a celkově si odpočinuly, akorát cesta byla daleká, téměř 5 hodin jedna cesta, je to hodně dlouho, ale rozhodně to stálo za to.
Kdo uvažoval o nějakém takovém wellness pobytu, relaxu, odpočinku, má automobil a nebojí se delších cest, rozhodně doporučuji.
Na závěr vám tu přihodím ještě dvě soukromé fotografie.

poslední jídlo ↑ naprosto dokonalé

relax na pokoji ↑

Pokud jste tam již někdo byl, napište mi určitě i vaše zkušenosti, postřehy, jak jste byli spokojení. Nebo pokud jste byli někde jinde a moc se vám tam líbilo. A pokud znáte někdo dobré wellness v Praze, kam se vracíte, doporučte mi prosím Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat