"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

pondělí 19. února 2018

Moje nákupy na Aliexpress I.

Po delší době se s vámi chci podělit o to, co jsem si hezkého koupila na Aliexpressu. Doteď jsem tam kupovala jenom věci na nehty a protože už nyní nemůžu (ti co pravidelně chodí na můj blog ví, co se stalo - viz. článek), tak jsem pobrouzdala a jelikož poslední záložky, co mám teď, jsem si vyráběla sama, pokoukala jsem se po nějakých, co by se mi líbily a také jsem potřebovala jednu určitou na diář a také jsem našla pár krásných kočičích obalů na telefon a já jsem do kočiček prostě blázen :D
Jelikož už mám všechno doma, tak sem vždycky dám odkaz na produkt a k tomu dám reálnou fotografii + popis toho, zda je to takové jak má, jestli to funguje a zda to za to stálo.


ZÁLOŽKA KOMIKS - objednáno 19.1.2018, přišlo 14.2.2018, cena 0,29 USD

Tuto záložku jsem objednala příteli k Valentýnu. Moc knihám neholduje, ale dostal k Vánocům gamebook a nějaké knížky o autech a knihy si zakládá kartonem či papírkem, co má zrovna po ruce. A jak jsem brouzdala po Ali, tahle záložka mě zaujala. Měla být bytelná kovová, navíc s motivem sueprhrdinů či komiksů - na výběr je Spiderman, Transformer, Batman a Captain America. Vybrala jsem toho posledního a čekala.
Tento týden záložka přišla a překvapivě naštěstí přesně na Valentýna, po rozbalení jsem byla docela nepříjemně překvapená. Záložka je sice kovová, ale z tak tenkého kovu, že jsem se bála, že jí už při rozbalení poškodím. Provedení je krásné, ale jsou na ní také drobné hrubosti, na okraji jsou nerovnosti a protože to celé drží jen malinkatá část, za kterou se to zahákne za list knihy, nevím moc, jak dlouho vydrží. Pokud mohu doporučit, tak raději neobjednávejte, pokud jí chcete opravdu používat jako záložku. Na ozdobu je ale pěkná Mrkající




KOVOVÁ ZÁLOŽKA S PRAVÍTKEM - objednáno 19.1.2018, přišlo 15.12.2018, cena 0,87 USD

Druhá záložka byla určená pro mě do diáře, bohužel nastala chyba u mě - na obrázcích bylo zobrazeno, že je to pravítko a tudíž jsem si mohla všimnout, že bude malinká - 10 cm pravítko. Ale toho jsem si nevšimla, proto při rozbalení přišlo nepříjené překvapení, je opravdu malá a můj diář má formát A5, tam by ztratila, škoda. Jinak je ale moc fajn. Je také z kovu, ale z mnohem silnějšího a pevnějšího. Bohužel mi poslali jiný design, než jsem si objednala, což je opravdu škoda, ale i tak se mi líbí. Vypadá to spíš ale, že jí někomu daruji, na mé knihy je opravdu skutečně malá. Jinak je ale super a pokud budete počítat s menší velikostí, určitě mohu doporučit, bez ozdobné tkaničky klidně i jako pravítko do penálu - nehrozí rozlomení Mrkající




OBAL NA MOBIL S ŽIVOU ČÍČOU - objednáno 19.1.2018, přišlo 13.2.2018, cena 1,67 USD

Od té doby, co mám nový mobil pořád pokukuji po nových obalech na telefon. Vím, že je nemůžu všechny vynosit a proto se krotím a objednávám opravdu jen minimálně a když už se mi opravdu moc líbí. Toto byl ten případ, našla jsem obal na telefon, který má potisk na celých zádech telefonu a ještě je na něm krásná číča z fotografie. Což bylo super. První chyba nastala u mě - nepřečetla jsem si, že je to pevný obal, protože já používám jen ty silikonové - při pádu telefonu, nebo jeho klepnutí chrání i hrany (minimalizuje se tím rozbité sklo) a navíc tím, že je měkký absorbuje část nárazu, navíc nehrozí, že se rozbije. A tento je bohužel pevný plastový, takže nevím, zda ho vůbec budu nosit.
Druhá věc je výřez dírek na fotoaparát a čtečku otisku prstů. Bohužel si nedali práci s tím to rozlišit a raději udělali přímo jednu velikou díru, což může způsobit. že ani jedno z toho není plně chráněno. To mě docela zklamalo. A v poslední řadě si úplně nejsem jistá potiskem, když přes něj přejedu je hodně hrubý, což napovídá tomu, že se brzy bude odírat. Každopádně jak říkám, nevím vůbec, zda ho budu nosit. Takže tohoto prodejce ani přímo tyto obaly (je tam mnoho vzorů s kočičkama) nemohu doporučit.



DŘEVĚNÁ ZÁLOŽKA S DÍVKOU a ještě jedním motivem 2 ks - objednáno 19.1.2018, přišlo 13.2.2018, cena 0,49 USD za kus

Poslední záložky, která mi zatím přišly, jsou dřevěné. Od malička mám dřevo hrozně ráda a proto, když jsem na ně narazila, byla jsem neskutečně nadšená. Navíc i ty vzory mě dost nadchly a tak jsem si řekla, že si vezmu rovnou dvě. Ovšem byla to opravdu chyba Zamračený Hned při rozbalování jsem si všimla, že jedna záložka je poškozená, ale vzhledem k zabalení jsem si říkala, že to není možné. Odpověď jsem dostala hned, jak jsem se podívala přímo do balíčku. Záložky jsou tak tenoučké, že není problém je při běžné manipulaci i při rozbalení rozlomit. Nedovedu si představit, že si tuto záložku dám do knihy, aby mi kousek čouhal, protože bych ho okamžitě o něco urazila. Ani na ozdobu nejsou, protože stačí je shodit ze stolu a rozpadnou se, jak jsou křehké. Hrozně mě to mrzí, nejen kvůli vyhozeným penězům, ale proto, že jsem se na ně těšila úplně nejvíc a dopadly nejhůř. Rozhodě doporučuji nekupovat!



Nakupujete na Ali? Koupili jste si tam něco z těchto věcí? Nebo máte něco podobného, co mi můžete doporučit? Určitě pište do komentářů, budu moc ráda Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat