"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

čtvrtek 22. února 2018

Další Within Temptation

Po nějaké chvíli jsem se rozhodla znovu přidat další písničky, které teď často poslouchám a prakticky denně mě provází jak na cestách, tak v práci. Musím říct, že už dlouho se mi nestalo, aby se mi písnička ani po přibližně měsíci neoposlouchala. A u těchto se to nestalo. Kapely Within Temptation, Nightwish a Evanescence ke mě prostě patří, na konci minulého roku jsem upřednostňovala spíš Evanescence, předtím zase Nighthwish a nyní se dostalo na Within Temptation, ty jsou momentálně moje nejposlouchanější. A já se tu s vámi chci podělit o skladby, které jsou mi nejbližší.

Within Temptation - Whole World is Watching ft. Dave Pirner





Within Temptation - What Have You Done (Videoclip) ft. Keith Caputo





Within Temptation - Sinéad





Within Temptation - Let Us Burn - neoficiální video

nádherně zpracované video se záběry ze seriálu Game of Thrones (Hra o trůny) s Daenerys Targaryan a jejimi draky





Within Temptation - Dangerous ft. Howard Jones





2 komentáře:

  1. Milý a nostalgický článok pre mňa. Ako spomienka na časy stredoškolské, keď som WT počúvala v jednom kuse.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Děkuji, já si je teď užívám v práci, některé mi pomáhají se i uklidnit

    OdpovědětVymazat