"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

úterý 27. února 2018

Moribundus akutus mě skolil

Lidičky drazí, co to teď řádí proboha za moribundus?
Nejdřív padla kolegyně v práci, pak přítel a jak jsem psala v neděli, něco sedlo i na mě. Bohužel se to nezlepšilo a ačkoliv jsem dnes v práci, jen tu něco dodělám a jedu domů. Mám hotečku, bolí mě každý centimetr těla zvenku i zevnitř, mám zimnici, kašel, za který by se nemusel stydět ani sebevětší tuberák a začíná se o mě pokoušet i silná rýma. A to vše se mi naplno projevilo za 3 dny a teď nevím, jestli je to od blízkých, z MHD nebo prostě jen tak ze vzduchu. Každopádně jsem vám tu naplánovala nějaké předpřipravené články a budu doufat, že to konce týdne neskonám, protože k tomu vážně nemám daleko. Uvidím, jestli půjdu k lékaři, ale ani jeden z těch, co už to mají, ačkoliv byli u lékaře, nedostali žádné léky. Prostě jen postel, teplo, čajíčky a vydržet. Zkusím tedy také samoléčbu.
Připravuji pro vás další díl o nákupech z Aliexpressu a dočítám Zahradu kouzel, takže jak mi bude líp, těšte se na recenzi. Držte mi palce, abych byla co nejdřív v pořádku, protože v pátek mám důležité školení, kde nesmím chybět, takže to bude muset být rychlé léčení.
Mějte se všichni krásně, nemaroďte a tomu kdo už marodí jako já, tak brzké uzdravení Usmívající se

Vaše nemocná a tudíž mimořádně Lazy Šárka

Žádné komentáře:

Okomentovat