"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

úterý 13. února 2018

Moje ruce - jak pokračuje léčení

Pokračování článků:

Už dlouho jsem tu nepsala, jak to vypadá s léčení mých rukou. I když je to už téměř měsíc, co se mi to přihodila ta příšerná věc - projevila se mi akutní reakce na LED lampu. Na prstech se mi od té doby už 3x vyměnila kůže, dva mi popraskaly tak, že se mi to hojilo více jak 14 dnů, navíc se mi nejspíš pod některými z nich začala tvořit plíseň, takže je navíc léčím ještě TeaTree olejíčkem a doufám, že to zmizí. Nehty nyní začínají odrůstat a vypadají už hrozně, ale nějak nemám odvahu to začít sundávat. Nechám to prostě odrůst, dokud si je nebudu moci ostříhat. Mažu si je pořád mrakem krémů, mastí Beloderm občas také a i přesto se občas ráno probudím a mám některé prsty lehce oteklé a dost mě svědí.
Šíleně moc bych si to všechno přála vzít zpátky a nikdy to neudělat, aby se to nikdy nestalo. Nevím jak dlouho může ještě trvat to, abych měla ruce a prsty úplně v pořádku, ale odhad lékařky byl i půl roku. Ale nejspíš nikdy nebudu mít ruce jako dřív. Udělaly se mi na nich vrásky, jsou flekaté a to už mi možná zůstane. I moje maminka ve svém věku má hezčí a mlaději vyhlížející ruce, než mám teď já. S jakýmkoliv zklášlováním nehtů je také konec. I přesto, že jsem se s tím smířila, tak ještě pořád jsem nenašla v sobě odvahu a sílu, přehrabat svoje potřeby na nehty a začít je rozprodávat (nejspíš na vinted.cz).
Držte mi prosím palce a prosím každou z vás, která toto čte a dělá si doma (nebo si nechává dělat) gelové nehty v LED / UV lampě, přečtěte si i předchozí články, co jsou uvedeny nahoře. Třeba vám to pomůže se vyvarovat podobných problémů, jako mám teď já. Nikomu to totiž nepřeju, ani svému největšímu nepříteli.

Přeju vám krásný zbytek dne
Vaše dnes extrémně LazyŠárka Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat