"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

středa 11. dubna 2018

Obaly na knihy pořád frčí

Tento týden v práci je opravdu náročný, včera jsem si navíc dala ještě maraton v nakupování, protože jsem nutně potřebovala koupit kalhoty a přítel zase něco na praxi. Nakonec jsem zašla do galanterie a udělala si radost nažehlovací výztuží, nějakými stužkami a jinými záložkami, donesla jsem si látku a prostě jsem z toho všeho měla velkou radost. Doma jsem vzala zase trochu jiný návod k ušití univerzálního obalu na knihy a meřila, stříhala a špendlila. Vše mám připravené, ale jelikož už byla tma, radši jsem toho nechala, odložila to na druhý den a šla si číst.
Dnes se tedy chystám nažehlit a nastříhat ještě jeden nebo dva střihy, abych mohla zítra šít v klidu. Nejvíce času zabere to měření, stříhání a špendlení, ušité je to za 10 minut a mě se pak nechce vytahovat a uklízet ten obří šicí stroj kvůli 10 minutám. Navíc jsem zjistila, že mi chybí ještě guma na přišití nastavitelné chlopně. To je další bod, který musím dnes splnit. Jinak čtu teď C. D. Payna - Holubí mambo a po Žítkovských bohyních je to docela příjemná změna, přestože je to takové až moc bláznivé, ale zase se u toho člověk sem tam zasměje. Navíc kniha nemá žádnou hlubokou myšlenku, takže opravdu oddychovka, i když jedna z autorových slabších děl. Doufám, že dnes dočtu a zítra můžete očekávat recenzi.
Ještě jsem si pro vás připravila fotografii té nové látky, ze které jsem opravdu nadšená, protože je opravdu krásná. A právě z ní mám našpendlen už první obal, druhý je v plánu.


Mějte dnes krásný den
Vaše LazyŠárka

2 komentáře:

  1. [1]: Mě ta látka taky na první pohled dostala, navíc některé pruhy budou s tím tmavým okrajem a jiné zase čistě kytičkové, takže každý obal bude trochu jiný. Já to stříhám jen od oka a pravítkem (to se nesmí dozvědět švadleny) Natáhnu na zem látku, vezmu rozměry (vždycky je to nějak dlouhý obdélník) a křídou, lihovkou nebo propiskou (dle barvy látky a co na ní nejlépe chytá), naměřím pravítkem, krejčovským metrem zkontroluju, jestli jsem se o moc nesekla a pak podle čáry jako děti ve školce stříhám. Špendlení je horší, to mám prsty pěkně rozpíchaný Žádný papírový střihy na to díkybohu nemám, to bych asi nedala

    OdpovědětVymazat