"Ten, kdo čte, žije s každou další knihou život navíc. Kdo nečte, má jen ten svůj." Oscar Wilde

středa 25. dubna 2018

Nové výtvory - opět a stále obaly na knihy

V neděli jsem došila další kousky. Látky se opakují, ale snažím se střídat barvy vevnitř a venku, aby každý byl originál, navícj se snažím střídat i barvy stužek a gum, aby to vypadalo krásně, ale aby žádné dva obaly, nebyly stejné. Zatím se mi to jakž takž daří a jelikož stále vypilovávám ten svůj vlastní střih a postup, tak se alespoň procvičuju pořádně.


Na fotkách jsou dokončené obaly právě z neděle, ale včera jsem už nastřihala dalších 7 obalů, z toho jeden plánuji nejspíš udělat s ronarem, zda ten můj střih bude použitelný i s výztuhou. A jak jsem slibovala, už plánuji sepsání a nafocení konkrétního návodu, nejprve bez ronaru (výztuhy) a poté i s ní. Ale opravdu nevím, jak rychle to zvládnu sepsat a vydat.


Tento poslední oranžovo-černý obal je jiný, má totiž dvě klopy, tudíž není univerzální. Je pro přítele na konkrétní knihu (má totiž jenom jednu) a aby si jí nezničil, vybral si látky a já mu ušila také jeden obal. Je malinko křivý, šev přes který se to obracelo je nahoře místo dole a navíc se mi do stroje zamotala i černá záložka, takže je kapku potrhaná. Ale zvládla jsem to a dala se na to také aplikovat moje metoda. Takže jsem z toho měla fakt radost


Nu, zatím se mi docela daří, ale doufám, že se ještě vypiluju a nejen ve stříhání, ale hlavně i v měnění barevných nití ve stroji, protože to mi zatím moc nejde a tak mám jako vrchní nit barevnou a spodní mám zatím vždy bílou.
Pokud by se vám nějaký z mých výtvorů líbil, klidně si o něj napište, téměř všechny, co jsem chtěla podarovat, jsem už podarovala a teď se mi to doma začne kupit. Cena by byla pouze poštovné + symbolicky dle vašeho rozmyslu, u těch z kupovaných látek či s výztuhou by to bylo pouze za materiál (dle přepočtu maximálně 60 Kč) + poštovné Mrkající Klidně pošlu i více fotografií daného obalu, stačí si napsat.

Mějte dnes krásný slunečný den a hlavně jarněletní pohodu
Vaše dnes mimořádně Lazy Šárka

2 komentáře:

  1. teda ty jedeš! mně to přijde vypilované až až

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Děkuju Ale zblízka to ještě mouchy má a místy dost velké, takže pilovat je třeba dál.

    OdpovědětVymazat